Sunday 21 October 2012

BLOG PUAK HALUAN KIRI FITNAH PM..!!!! CELAKO....CELAKO...CELAKO..!!!


DS @NajibRazak Difitnah Lagi Oleh Media Pro-Anwar Tapi Kantoi All-Time!!

Seperti yang kita sudah sedia maklum, media alternatif pro-pembangkang kerap menabur fitnah dan kerap lagi dibuktikan pembohongan mereka.

DS Najib Razak sering dijadikan mangsa fitnah sehinggakan kita tertanya-tanya, apakah mereka itu tidak takut dengan dosa yang mereka tanggung kerana mencipta dan menabur fitnah?

Di bawah adalah contoh terbaru fitnah terhadap Najib Razak dan kali ini, sukan pun mahu dipolitikkan oleh pemfitnah pembangkang. Gambar di bawah telah di photoshop oleh mereka dengan tanpa malunya, kononnya terdapat kain rentang yang tertera nama Najib.

Di bawah adalah bukti kejijikan media alternatif memfitnah Najib Razak. Foto di bawah adalah yang asli.

Sila rujuk Facebook Kelantan FA : Klik Sini

Lihat sikap media alternatif yang bukan sahaja jijik tetapi sungguh memalukan sekali. Bukan itu sahaja, dosa yang mereka tanggung memfitnah Perdana Menteri kita.

Yang lebih memalukan ialah lautan penonton-penonton yang berbaju merah itu terdiri daripada penyokong 'Gelombang Merah'.

Sumber :  Dr MiM

3 comments:

Anonymous said...

Hang jge dok nipu gak...kwe dok dle stadium,mno ado tulisan lagu tu,blog demo sajo buat crito....

Anonymous said...

Kalu pakat nak tukar,apo masaalahnya...tukar ajo.

Anonymous said...

jgn dk bt fitnah lh.. kitaorg g sana tgk bola, bg smgt kt pasukn kitaorg.. gelombang merah mlmbngkn ngeri kami, pkaian kami mlm tu, bkn nk bt fitnah ke ape ngn kerajaan...