Tuesday, 23 December 2014

KEJAM : REMAJA PEREMPUAN BUNUH WANITA HAMIL, BELAH PERUT AMBIL BAYI


JENAYAH kejam dan tidak berperikemanusiaan di Mexico... TAMAULIPAS – Mexico dikejutkan dengan jenayah kejam melibatkan seorang remaja, Guadalupe Salinas Hernandez, 17, yang membunuh seorang gadis lain yang sedang sarat mengandung sebelum membelah perutnya dan mengambil bayi dalam kandungannya.


Ketika kejadian, gadis itu, Nathaly Cartas Leon, 20, sedang mengandung lapan bulan. Dia berkenalan dengan Hernandez melalui Facebook.

Mereka berkenalan ketika Hernandez mencari barangan bayi. Hernandez berbuat demikian kerana cemburu selepas dia menggugurkan bayinya sendiri.

Selepas berbuat demikian, Hernandez menyesal dan nekad mencari bayi lain.

Hernandez mendapat peluang tersebut apabila Nathaly mengunjungi rumahnya, lalu sebalik sahaja gadis itu melangkah masuk, dia terus memukul kepala mangsa dengan benda tumpul dan turut menikam mangsa beberapa kali.

Hernandez kemudiannya membelah perut mangsa dan mengambil bayi berkenaan.

Keluarga Nathaly membuat laporan kehilangannya namun hanya selepas Hernandez membawa bayi berkenaan yang meninggal dunia ke hospital, barulah segalanya terbongkar.

Selepas siasatan mendapati bayi itu tidak meninggal dunia akibat kelahiran biasa sebaliknya lemas dalam kandungan susulan kematian ibunya, barulah perkara sebenar terdedah.

Hernandez akhirnya mengaku kesalahan yang dilakukannya. Mayat Nathaly juga ditemui di rumahnya. - PA


Post a Comment