Saturday 2 November 2013

AISHAH MAKIN MEROYAN... 'SAKAN HINDU' DAPAT BERCERAMAH !!!!!

https://www.facebook.com/pistoldanakal

Jika tadi, SH dah cerita apa yang disampaikan oleh Si Ostazah Ecah tu sewaktu dia buat berceramah di Sungai Limau. (Klik Sini) Kali ini satu lagi isu yang dibangkitkan Ecah.

Dalam keghairahan Si Ecah tu bercermah dan berkempen di Sungai Limau, dia masih ada ruang untuk menghasut rakyat agar membenci pihak kerajaan.

Sambil menyifatkan Kerajaan BN yang ada hari ini suka dengan penyelewengan dan pembaziran, Si Ecah tu juga turut menuduh rakyat seolah - olah lali dengannya.

Si Ostazah Ecah tu memberi gambaran bagaimana dia menghadapi kempen Pilihan Raya Umum yang lalu ketika berjumpa dengan orang ramai.

Kata dia, puas dia merayu untuk kepada mereka agar berubah. Tetapi, Si Ostazah Ecah ni menuduh orang dikawasan bertanding tu semuanya dah sedap kena sogok.

Jelas Si Ostazah Ecah, pengundi dikawasan dia tu semuanya dah 'Sakan Hindu' bila dapat duit dari calon BN yang bertanding menentang dia.

Dalam erti kata lainnya, Si Ostazah Ecah ni menuduh pengundi - pengundi di kawasan Jempol yang majoritinya datang dari kawasan Felda tu semuanya 'Lapar Duit'.

Tu pasal la dia boleh keluarkan ayat 'Sakan Hindu' tu dalam ceramah dia malam semalam. Begitu la hinanya rakyat ni dimata Si Ostazah Ecah ni.

Cuma yang herannya, dia tak sedar pulak yang dia selama hari ni pun lebih kurang sama je dengan rakyat biasa. 'Sakan Hindu' jugak dia bila dapat duit.

Bila tak dapat, mula dia mengarut benda yang bukan - bukan. Macam - macam benda yang dia taburkan untuk melepaskan geram dia kepada orang lain.

Hakikatnya, Si Ostazah Ecah ni menang jenis manusia yang tak sedar diri. Dia ni bercakap main ikut sedap mulut dia je. Dah la main tuduh tanpa sebarang bukti yang kukuh.

Kalau betul dia bercakap benar dan ada bukti bahawa calon BN yang bertanding menentang dia dalam Pilihan Raya Umum yang lalu, kenapa dia tak buat petisyen?

Kenapa tak tampilkan diri dengan bukti yang sah mengenai perkara tersebut? Sebaliknya dia hanya sebut je dalam ceramah tanpa menampilkan bukti. Kalau setakat main cakap ikut suka hati je, baik tak payah!!! Itu dah fitnah namanya Ecah oi!!! SUMBER

No comments: