Friday 7 June 2013

DILARANG HADIR KE MAJLIS KONVO HANYA KERANA BERDADA BESAR


Silverdale - Seorang gadis asal Amerika Syarikat (AS) ditolak masuk ke acara perpisahan sekolah atau biasa dikenal dengan prom night, kerana saiz payudaranya yang terlalu besar.

Brittany Minder (gambar), datang ke pesta perpisahan sekolahnya dengan menggunakan gaun dengan model berdada rendah dan berwarna ungu yang direka untuk wanita berdada besar, tapi beberapa penjaga tidak mengizinkannya masuk sebelum ia menutupi belahan dadanya dengan selendang.



Wanita asal Silverdale, Amerika Syarikat (AS) ini sering mengalami penghinaan kerana saiz dadanya yang besar, sehingga dia merasa diasingkan. Orang tua dari Brittany berharap kepada orang-orang yang telah menghina anaknya untuk meminta maaf.

"Penjaga di sana mengenakan peraturan yang aneh dalam berpakaian seperti yang dilakukan kerana payudara anak saya yang besar," kata ibu Brittany, Kim Minder, seperti dikutip Huffington Post, Rabu (5/6/2013).

"Semua wanita tidak dicipta sama, dan anda tidak boleh membandingkan bola golf dengan grapefruit. Hal ini tidak akan berlaku," tambahnya

* Sumber okezone.com

No comments: