Sunday 14 April 2013

VIDEO SEKS : ISTERI AKUI, MUSTAPHA ALI TIDAK PERNAH PAKAI SPENDA..... HA! HA! HA!


Apabila seorang isteri cuba mempertahankan kejelekan perangai suaminya.... maka ayat yang akan keluar juga adalah jelek.... Maka, yang jelek pun bertambah jelek.... he! he! he!....

Kenyataan terkini isteri Mustafa Ali berkenaan dengan paparan video suaminya yang sedang menjalinkan hubungan intim bersama seorang perempuan janda anak dua. 

 
"Suami saya tidak pernah pakai seluar dalam ".Katanya kepada wartawan yang menemubualnya ditalian telefon sebentar tadi. 

" Pihak media seharusnya pandai membezakan susuk tubuh milik suami saya yang sebenar dan cara kehidupan suami saya yang sebenar. Bukan menyiarkan berita fitnah dan palsu dan memburukan suami saya."katanya.

Keengganan Mustafa Ali memngulas lanjut isu yang mencalarkan imagenya sebagai Setiausaha Agung Pas Malaysia , hanya mengundang persepsi rakyat yang semakin memandang dirinya adalah pelaku sebenar didalam video tersebut.

sumber asal

*** Baru aku tau, rupanya selama ini, Mustapha tak pernah pakai spender... ho'aloh!!!

3 comments:

Anonymous said...

Cerita pemimpin PAS yang didapati berzina dalam video tu....jika didapati beliau benar2 bersalah kerana berzina, PAS patut buat ekstradisi dia ke Arab Saudi bagi dikenakan hukum hudud di sana, rejam sampai mati. Oleh kerana di Malaysia ini belum lagi diguna-pakai hudud, selayaknya PAS yang ingin perjuangkan hudud patut tunjukkan teladan untuk laksanakan perundangan Islam dengan menghukumnya di Arab Saudi. Berani ker pemimpin PAS sahut cabaran laksanakan hukum hudud ini ke atas pemimpin tertinggi sendiri yang di dapati bersalah?

Anonymous said...

Kenapa nak laksanakan di Arab Saudi??? Rasanya buat dekat negara sendiri "lebih dekat dengan rakyat". Biar mereka lihat sendiri dan berasa takut dgn hukuman yg diberikan kepada pesalah/pelaku. Kerajaan Arab Saudi pun mesti pelik kenapa nak ekstradisi pelaku zina rakyat M'sia di negara dia utk dikenakan hukum hudud, sedangkan M'sia boleh buat kalau hukum hudud tu dipersetujui utk dilakukan. Nak ekstradisi ke Arab, dihukum rejam smpai mati utk dijadikan teladan? Org Arab sana yg dok tgk ye dorg jadikan teladan. Kita yg dekat M'sia ni..?? Kena cari video online la kalo mcm tu. Tu pun kalo ade yg rajin nak google la. Kalo dok google video porno, laju je. Kalau mcm tu bagi PAS buat hudud tu, kita tgk dia buat tak dekat pesalah/pelaku yg merupakan ahli PAS sendiri. I wonder, siapalah yg komen kat atas ni. Sukati nak ckp je ek.. Must be 5 years old kid.

Anonymous said...

saudara/saudari..kalau didapati bersalah, cukup saksi serta syarat sah hudud..tak kira la yg tersabit itu pemimpin dari mana2 parti pun..yang salah tetap dijatuhkan hukuman..kalau nak sangat tgk yg tesabit itu direjam..kne tukar kerajaan dlu la..