Saturday 5 May 2012

BERAPA KONTENA DAN DIMANA NOT RM500 DAN RM1000 ANWAR SEMBUNYIKAN DI LUAR NEGARA..???




 CUBA ANDA TEKA BERAPA KONTENA NOT INI ANWAR SIMPAN DI LUAR NEGARA BEBERAPA HARI SEBELUM BELIAU DIPECAT TPM TAHUN 1998 DAHULU

APA KESAN KEPADA NEGARA JIKA ANWAR JADI PM?

Cuba anda duduk sekejap, tutup mata anda, tapi buka pintu hati anda. Bayangkan hari ini Anwar menjadi Perdana Menteri Malaysia? Dengan segala kesah yang tidak bermoral, diketahui oleh para lintah darat.

Berapa agaknya Anwar perlu bayar untuk menutup mulut mereka semua? Di mana Anwar nak ambil duit? Gaji Perdana Menteri berapa nak bayar berjuta-juta para lintah darat? Tak kan lah para lintah darat yang memegang segala rahsia Anwar nak minta ratus ribu atau satu dua juta sahaja?

Sudah tentu Anwar akan melelong apa sahaja yang ada dan merasuah apa sahaja untuk membayar semua itu! Bukankah dulu Anwar memang perasuah terbesar ketika menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri!

Ambil satu contoh yang kecil sahaja, anda boleh semak projek berbillion yang diberikan kepada Kamarudin Jaafar semasa mengendalikan sistem pengangkutan LRT di bandaraya Kuala Lumpur ketika itu. Anwar hilang RM200,000 dalam rumah pun tidak kesah, tidak membuat laporan polis!

Anda nak tahu sedikit cerita benar yang anda kurang detailnya...tentang not-not RM500 danRM1000 yang dicipta oleh Anwar semasa beliau menjadi Menteri Kewangan. Di mana not-not itu sekarang? Anda nak tahu berapa kontena Anwar membawa lari wang itu ke luar negara? Anda sudah lupa beberapa jam sebelum Anwar ditahan ISA pada tahun 1998 itu, beberapa jam sebelum itu beliau sudah berjaya membawa keluar wang-wang itu ke luar negara!

Jika anda berjumpa Rahim Ghouse dan A. Nazri Abdullah, anda akan tahu di mana wang-wang itu disimpan. Nasib baiklah kerajaan segera membatalkan not-not itu, sebab itulah Anwar pening dan marah. Sebab itu jugalah Anwar nak jadi PM kerana hendak menyelamatkan not-not itu yang masih tersimpan di luar negara. Jika hari ini Anwar menjadi PM, esok lusa Anwar akan menghalalkan not-not itu!

1 comment:

Pemerhati bebas said...

Bull. MYR 13 BILLION ? tuduhan yang 3 bilion sejak 1998 sampai tutup sampai buka balik kes tu tahun ni pun tak dapat dibuktikan, ni pulak 13 bil ? is Malaysia that stupid ? nak provekan satu kes pun x dpt, dia buka kes lain. dun be stupid okay.. think. Kalau betul Anwar bawa lari duit tu, he can't do it alone, unless dia ada sokongan KETUA MALAYSIA ketika itu iaitu Tun Mahathir. Logically, kalau BN tahu Anwar bawa lari duit tu keluar negara, dah lama paper ditunjukkan , dah lama kes naik mahkamah, dah lama kes dibicarakan sampai Anwar takkan dapat berdiri lagi harini. haha, u guys funny.. keep copying and paste from others. haih ~