Sunday 15 January 2012

WAHAI LELAKI.... JADILAH LELAKI SEJATI....!!!!!



Garam Manis- Kalau kita masih ingat gambar diatas adalah footage video Brader Lan mahu tempeleng budak kurang ajar bernama Adam Adli semasa dia mahu buat laporan polis pasal kena ugut. Bagaimanapun, tangan kasar brader Lan tak sempat usap pipi gebu Adam adli.
Anak panah merah menunjukkan pada seorang budak ranggi yang back up Adam Adli. Gaya dia serupa taiko besaq dan buat semua orang takut sama dia. Ini budak nama dia Ehsan Bukhari. Mamat ini selalu bersama Adam Adli tak kira kemana dia pergi. Memang tengok gaya spek uptown dan rambut spike dia boleh jadi idola mahasiswa.

Tengok pula gambar di bawah. Macam ada elemen kecemburuan bila Fadiah Nadwa [Lawyer PKR] menyendeng dengan Adam Adli.


Ini pula ialah footage Facebook Ehsan Bukhari yang bermatian pertahankan Adam Adli. Lihat pula statusnya. Moden konon, kepala bapak dia kalau dah tayang satu dunia emotional seksual yang songsang ini.



Tang yang ini best kalau nak spin tahap maksima. Apahal bikin gambar dengan icon love yang fancy dan daring kalau bukan nak kasi tahu ekspress feeling songsang. Mula-mula tengok gaya macam samseng taik minyak rupanya pewaris kaum Luth.


Bersama Dewa Caligula kesayangan PAS



Itulah bila sudah terlebih pandai dan masuk universiti kau orang terlebih stim dengan ideologi kebebasan yang tak bermakna. Orang tua suruh belajar cari ilmu bukan jadi rebel dan songsang macam tak ada agama. Ikut lagi idola Caligula yang terlepas dari hukum dunia. Ini dunia hanya sementara bukan boleh bergembira sangat. - AIDC

*** SUSAH SANGAT KAH MAHU MENJADI LELAKI SEJATI...?????

1 comment:

Anonymous said...

Aku penyokong UMNO/BN, tapi aku tetap ada je kawan2 yg sokong PAS/PKR.. Aku takde masalah pon berkawan dgn diorg.. Tapi ada laa sorg kawan aku ni, dia ni aku tgk mcm jenis lembut2 sikit, kawan2 dia yg laen pon ramai yg golongan mcm tu, lagi2 besfren dia.. Dia dgn besfren dia ni mmg pandang tinggi lah kat Anwar Ibrahim.
Ok, kenapa aku ckp mcm ni kan? Sebenarnye bile dah baca artikel ni, aku rasa mcm seolah2 ramai pulak penyokong Anwar ni yg terdiri dari golongan yg mcm ni~ Selain kawan aku dgn besfren dia, ada lg yg aku tgk lelaki jenis mcm ni yg sokong Anwar~


(aku x berani kata kwn aku GAY, tapi yg aku nmpk lembut2 mcm tu lah~ tp besfren dia mmg nmpk gaye mcm GAY laa pulak~)