Tuesday 23 September 2014

KHAIRY JAMALUDDIN BARUA DALAM UMNO ???


Jelas sekali bahawa bukan sahaja dalam PAS, malah dalam UMNO sendiri pun memang ada 'BARUA' yang sekian LAMA diSIMPAN untuk mengHANCURkan UMNO dari dalam.. KeSETIAan 'BARUA' ini bukannya pada UMNO pun, malah 2X5 jugak dengan SPESIS 'ERDOGAN' dalam PAS.. Maka, tak HAIRANlah jika  SOKONGan UMAT Melayu/ISLAM terhadap kedua-dua PARTI UMNO dan PAS ini semakin MEROSOT dek kerana peranan yang diMAINkan oleh 'BARUA' sebegini.. 
 
Memang tidak faham dengan politik liberal seperti yang diamalkan sekarang oleh beberapa Menteri UMNO. YB Khairy Jamaluddin, Menteri Kementerian Belia Dan Sukan, hari ini (semalam) melahirkan kegembiraan di atas perlantikan YB Azmin Ali sebagai Menteri Besar, sehinggakan beliau mengenang kembali kisah-kisah lama beliau dengan Azmin Ali pada tahun 2010, yang kononnya beliaulah antara pencetus hastag #TeamAzmin.

Nampak gayanya lama lagilah Selangor akan berada di bawah pemerintahan PR kalau pemimpin-pemimpin UMNO sendiri merasa selesa dengan kejayaan musuh politik mereka. Patutlah Menteri UMNO pakai stokin warna pink!!!


- idealismalaysia

No comments: