Wednesday 16 July 2014

(VIDEO) APABILA KERETA MEWAH DILANGGAR DARI BELAKANG.....AWEK BERTUDUNG TUNJUK PERANGAI 'SYAITAN' DI BULAN RAMADHAN



AWAL hari ini semua orang sangat teruja untuk menonton video (yang dirakam secara curi... hehe), yang memperlihatkan gelagat seorang perempuan mengamuk dan menjerit-jerit di tengah-tengah laluan yang sedang sibuk kerana 'bontot' kereta mewahnya yang baru dibeli telah dilanggar (pastinya tidak sengaja) oleh seorang lelaki berumur.



Kejadian dikatakan dirakam di Kuantan dan tindakannya yang mengamuk di tengah-tengah jalan raya itu pastinya mengundang komen negatif pengguna media sosial sehingga ramai yang trending #CCM25 (pada mulanya) kemudian diperbetulkan. Plate sebenar kereta Peugeot tersebut adalah CDM25.

Antara amukan yang telah dilontarkan kepada lelaki yang melanggarnya termasuk “Ini kereta barulah bodoh!” sambil menghentak pengunci stereng ke atas kereta milik lelaki cina itu. 

Kata caci yang turut dilontarkan termasuk “I don’t care, pay me RM2000 now!”, “you very stupid!” dan kata cacian berbaur perkauman kedengaran di penghujung video tersebut. sumber

Siapakah gerangan perempuan bertudung yang begitu 'lancang' mulutnya dan sangat biadap bertindak begitu walaupun ramai lelaki sedang memerhatikannya... Jom kita sekodeng heh!


Dari siasatan yang dibuat profile kereta Peugeot dengan no plate CDM25 yang telah tersebar di facebook adalah kepunyaan sebuah syarikat Rangkaian Kerja Kahwin Sdn Bhd yg beralamat di Puchong. Baca lagi di sini.....
gambar cdm25 peugeot
detail plate peugeot cdm25

No comments: