Monday 28 October 2013

BR1M KEPADA CINA LUPA DIRI, DITARIK BALIK...!!!


ULASAN TERUS-TERANG - Orang-Orang Cina Malaysia yang temberang, lupa diri dan ingat mereka raja sebenar di negara Malaysia ini kini bergetar-getar lutut mereka. Kenapa tak bergetar, DS Najib sedang senyum dalam menghukum orang Cina yang penipu. Bukan kita yang kata mereka temberang, tetapi penulis buku "The Chinese Dilema" orang Cina dari China kata orang Cina Malaysia Kiasu, Bodoh-sombong dan lupa diri. 
Sebelum PRU13, berguni-guni janji taukeh-taukeh Cina, Pengerusi-Pengerusi Sekolah Cina, NGO-NGO Cina, Syarikat-Syarikat Cina meminta itu dan ini kepada Najib, dengan janji mereka akan menyokong BN. Maka Najib yang ikhlas suci pun berilah apa jua kehendak Cinabeng ini.

Akhirnya, keputusan PRU13 menunjukkan 90% Cinabeng tidak sokong Najib dan BN. Mereka tipu Najib. Kasihan Perdana Menteri yang baik hati ditipu bulat-bulat. Hari ini, mereka ini sudah malu mahu jumpa PM Najib, malu angkat muka, malu tunjuk muka gara-gara sikap sebahagian Cinabeng yang terpedaya dengan janji DAP ini.

Sekalang lu lasakan! 5 Tahun Bajet 2014, Bajet 2015, Bajet 2016, Bajet 2017 dan Bajet 2018 jangan kasi satu sen sama mereka. Biar mereka rasa apa erti berjanji dan apa erti menipu.


Subsidi Gula dihapuskan, baguslah kita beli Gula dan Beras daripada syarikat Melayu Bumiputera yang terjamin Halaln Tayyibahnya. Biar Taukeh Gula rasai apa erti memberi sokongan

Permulaan Bajet 2014, ingatlah dan sedarlah negara ini Melayu 18 Juta, Cina 6Juta, India 2 Juta . Kira-kira 67.9% rakyat Malaysia adalah orang Melayu dan Muslim. Masa Najib sebut angka-angka ini, Cinabeng Lim Guan Eng MERAH PADAM mukanya, bapaknya Lim Kit Siang hampir terbeliak tersembul biji matanya mendengar angka itu.



Baguslah, kita beri hadiah kepada masyarakat India yang memberi sokongan kepada Najib dan BN. Kerana itulah,ada kata-pepatah orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita berbahasa.

Jangan juga beri jawatan dalam Kabinet dan Kerajaan kepada mereka. Biar mereka rasa kesan-kesannya. Berikan kepada masyarakat India yang jelas menyokong. Perkukuhkan dan tambah bajet kepada masyarat Islam, Bumiputera, Melayu dan orang asli. mymassa

No comments: