Wednesday 18 September 2013

BRONT PALARAE YANG SUDAH BERNIKAH.......

bront palarae

Mula-mula, apabila berita mengenai dirinya sudah bernikah, empunya diri menafikan.. baca di sini

Kemudian.... mengaku pulak.. baca di sini

Terkini... apabila berita pernikahannya tersebar, Bront mengambil keputusan untuk membatalkan majlis resepsi di Kuala Lumpur. Hrmm...macam-macam..

Kata Bront Palarae:-
Memang saya merancang nak adakan resepsi dan jemput kawan-kawan. Tapi sedang saya merancang, tiba-tiba tersebar pula cerita yang saya sudah bernikah. Selepas apa (isu) yang dah berlaku ni, saya tak mungkin akan buat resepsi di Kuala Lumpur. Saya hanya akan buat majlis resepsi di Hatyai sekitar hujung tahun ini
Untuk peminat-peminat Bront, apa kata korang layan video penjelasan daripada empunya badan mengenai pernikahannya yang sempat Abang Nara rakamkan baru-baru ini.

No comments: