Saturday 27 April 2013

PRU13 : STRATEGI CALON BERKEMPEN TERBAIK DI MALAYSIA..ADA DI KUBU GAJAH...???!!!


Islam tak pernah memecahbelahkan umat Islam. Islam bersatu sesama umat Islam . Tapi terbalik di Malaysia, kerana kwaridj dalam PAS maka umat Islam PAS bekerjasama dengan kafir untuk meruntuhkan Pemerintah Islam yang ada.
 
Penduduk Putrajaya tak pernah menghadapi saingan politik yang cukup menjelikkkan ini. Peristiwa di mana polis terpaksa datang dan menyekat PAS dari meruntuhkan banner dan bunting Barisan Nasional di Bulatan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah. (SAAS) adalah budaya gedebe /kekampungan/kedaerahan yang cuba dibawa PAS ke Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Putrajaya.
 
 
Kenapakah ini terjadi? Jawapannya ialah kerana anutan dan indokrinasi (PAS) mereka ialah WAHHABI dan SYIAH. Sejak memenangi Kelantan selama 23 tahun , maka mereka telah membuat indokrinasi SYIAH yang MEMUSUHI UMAT ISLAM dan BERBAIK DENGAN KAFIR untuk MERUNTUHKAN UMAT ISLAM yg berlainan ideology (Barisan)  politik dari mereka.
 
Dengar penerangan Ustaz Kazim Elias tentang indokrinasi SYIAH dalam party tersebut bermula dari minit 0.10
 
Tidak hairan keganasan dalam Pilihanraya hari ini bukan lagi perbedaan ideology tapi telah merebak kepada perbedaan AKIDAH. Semoga Allah menyelamatkan umat Islam di Malaysia.

 


Semoga peristiwa menyayat hati di mana SYIAH menyembelih umat Islam ASWJ di Syria dan pada masa yang sama meraikan  dengan tentera Amerika yang kafir tidak terjadi di Malaysia. Ya Allah selamatkan umat Islam di Malaysia,Aamiin.
 

Photo: ‎تم شہر اماں کے رہنے والے درد ھمارا کیا جانو.؟

اک زبردست نظم ضرور سنیں اور شیئر کریں�

سنیں کے لیے اس لنک پر کلیک کریں.

http://www.mediafire.com/?8d82t6eb3a8uzqq‎

Petikan dari : anakbukitgantang

No comments: