Saturday 27 April 2013

PADA MULANYA SUSAH NAK PERCAYA ANWAR LIWAT SAIFUL - RAHIMI


Rahimi Osman menjadi penceramah jemputan dalam kempen ceramah di Taman Seri Sayang dalam Dun Sungai Rapat. Rahimi Osman yang juga pernah menjadi setiausaha sulit Anwar Ibrahim membuatkan penyokong Pas yang berada di bilik gerakan mereka yang berdekatan dengan tempat ceramah 'panas punggung'.

Rahimi menceritakan bagaimana Saiful Bukhari mengadu kepadanya bahawa beliau telah diliwat oleh Anwar Ibrahim sedangkan imej Anwar Ibrahim ketika itu kelihatan cukup 'warak'. Susah untuk mempercayai bahawa Saiful Bukhari diliwat oleh Anwar Ibrahim ketika itu tetapi bila secara bersungguh-sungguh Saiful menceritakannya barulah kami percaya. Baca petikan seterusnya..... di sini

1 comment:

Anonymous said...

Dulu AKU sokong Anwar dan percaya semuanya konspirasi Tun M dan AKU akan marah kalau orang kata Anwar Meliwat. Tapi lepas Saiful berani bersumpah laknat barulah AKU terfikir hanya orang yang yakin dirinya tidak bersalah saja yang berani bersumpah laknat, jadi macam mana dengan orang yang mengaku Islam tapi takut bersumpah demikian kerana bagi Anwar beliau masih seorang Islam sebab itu beliau takut bersumpah dengan bersaksikan Al-Quran kerana beliau yakin Allah akan menunjuk balasanya serta merta jika segalanya adalah benar. Kepada semua orang PR kalau boleh minta Anwar bersumpah laknat terlebih dahulu baru kita sama-sama bagi sokongan jangan hanya mendengar janji-janji beliau sahaja, Kalau setakat bercakap saja siapa-siapa pun boleh.Lakukanlah Datuk Sri Anwar Ibrahim SUMPAH LAKNAT dan Tunjukkan kepada rakyat bahawa semuanya adalah fitnah oleh UMNO agar kami bekas pengikutmu akan kembali kepada perjuangan mu.