Friday, 8 February 2013

SINDIRAN AZMEER UNTUK ARTIS SETAKAT SPM NAK JADI CALON YB PEMBANGKANG....!!!


Sindiran dan kritikan paling tajam...paling pedas dari Komposer terkenal Azmeer yang memberi peringatan kepada artis yang giler glamour nak jadi calon YB politik pembangkang supaya jangan bermimpi jika pendidikan setahap SPM..... 

Azmeer yang merupakan pemegang Ijazah Sarjana Muda Seni Muzik dari Universiti Sains Malaysia (USM) juga berkata agar artis berkenaan melupakan hasrat itu jika hanya mahu meraih populariti kerana kerjaya politik artis tidak mampu pergi jauh tanpa kelulusan tinggi dalam pelajaran.

So....cermin-cermin la diri tu Abby al-Body dan Leman 3 suku.....woiiiii....!!!!

AHAKS....AHAKS....!!!

3 comments:

Abdul Hamid Tan said...

Sdra Azmeer..tk sah le nak sibuk sana sini ttg artis mana nak jadi calon..dia berkelulusan SPM ke atau ijazah ke..dia punya suka le..Azmeer tu tumpukan kat bidang cipta lagu-lagu hot..tk payah le nak bodek kerajaan atau mana2 parti..kn? Politik ni ikut arus angin le..silap2 jika pembangkanng menang nnti..KANTOI le nk cri makan..kan? Azmeer sendiripun bukan ok sgt pun..Muhasabah diri le..kn?

Anonymous said...

awakpun tak payahla nak sibukkan diri tegur azmeer sbb awak bukan kenal pun artis yg masuk pas tu! azmeer lbh kenal krn dia bekerja dlm lingkunan artis..

mcm si arba'iyah tu, siapa tak kenal betapa seksi n glenyarnya dia?

Eyun Yun said...

Betul!! Nak jadi yb kena ada asas pengetahuan memimpin.. Jaga rakyat ni bukan mcm buat konsert. Ibarat penanam anggur disuruh menanam padi