Friday 8 February 2013

'PAYUDARA BESAR SEBAB SAYA MEMANG BERKETURUNAN PAYUDARA BESAR'.....!!!


Jom layan penyanyi Korea pulak.....

Penyanyi popular Korea, Gina Jane Choi atau G.Na sedih berhubung gosip yang sentiasa menjadi bahan bualan ramai mengenai dia kononnya menjalani pembedahan bagi membesarkan payudaranya.

.

Menurut gadis kacukan Korea-Kanada ini, perkataan 'pembedahan besarkan payudara' selalu disarankan oleh mesin pencari (search engines) di internet jika dia sedang mencari namanya. Membuktikan bahwa orang tidak percaya bahwa payudaranya adalah asli.

"Ketika saya mencari nama saya di internet, 'G.Na Besarkan Payudara' selalu muncul. Ayat itu tidak akan terpadam sampai bila-bila. Saya sangat sedih kerana itu sangat tidak adil," ujar G.Na ketika menjadi tetamu program Radio Star, seperti yang dilaporkan Soompi.com.


Tambah G.Na, payudaranya 100% asli. Ia memang memiliki keturunan daripada ibu dan neneknya yang juga mempunyai payudara besar tanpa menjalani apa-apa pembedahan.

"Orang membuat khabar angin dan cerita palsu serta mencurigakan tentang saya pergi ke klinik dan mejalani pembedahan plastik. Tapi itu sama sekali tidak benar. Semua perempuan di keluarga saya mempunyai payudara besar yang natural. Tidak ada satu pun dari kami, termasuk nenek dan makcik saya melakukan pembedahan memperbesarkan payudara," tegasnya.

No comments: