Saturday 2 February 2013

CERMIN KERETA PEMBERITA DIPECAH, DISIMBAH CAT..... ANGKARA PR..???


Hiasan

KUALA LUMPUR - Kereta milik penyunting berita di meja Bahasa Inggeris Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (Bernama) L. Jaiarajo, 54, yang diletak berhampiran rumahnya di Taman Desa di sini disimbah cat hitam dan merah, semalam.


Cermin depan kereta jenis Kia Spectra itu turut dipecah dan sebuah lagi kereta jirannya yang diletak di lokasi sama turut disimbah cat, dalam kejadian awal pagi itu.Jaiarajo berkata bagaimanapun, tiada barangan dalam keretanya dilarikan.

"Saya hanya menyedari kereta dipecah dan disimbah cat pukul 7.30 pagi semalam. Malam sebelum kejadian itu, isteri saya lihat kereta kami berada dalam keadaan baik sahaja.

"Ini adalah kali pertama berlaku sejak saya tinggal di sini 21 tahun yang lalu. Saya tak tahu apa motif kejadian. Saya dan keluarga tidak pernah berdendam dengan sesiapa," katanya sambil menambah kejadian dipercayai berlaku akibat perbuatan vandalisme. - Bernama

No comments: