Friday 1 February 2013

( VIDEO ) WAWANCARA LIVE BERSAMA PM DIUMPAN PENGACARA TIDAK BERSELUAR DALAM....!!!

Perdana Menteri itu... Ivica Dacic pada mulanya dijemput untuk satu wawancara eksklusif yang dihoskan oleh seorang pengacara wanita.

Tanpa disedarinya, sebenarnya stesen penyiaran tersebut telah merancang untuk 'mengenakannya'....



Maka, seorang wanita yang merupakan model playboy yang pastinya sangat seksi telah diminta untuk menyamar sebagai pengacara dan menemuramah Dacic secara live...

Sebelum rakaman bermula, model tersebut terlebih dahulu telah menanggalkan seluar dalamnya di belakang set...




Kemudian semasa temubual sedang dilangsungkan, wanita itu tiba-tiba telah mengalihkan silang kakinya dengan sengaja sehingga menampakkan alat sulitnya....





Ternyata tindakan wanita itu telah menyebabkan Ivica untuk tidak melepaskan peluang pandangan matanya untuk terarah ke ke****an pengacara wanita seksi itu.



Mengulas mengenai insiden tersbut, jurucakap kerajaan Serbia memaklumkan, bukan sahaja Perdana Menterinya telah dipersendakan malah seluruh rakyat Serbia turut mengalami nasib sama.

Menurutnya kes itu sangat memalukan dan kini disiasat dan pihak yang terbabit dengan perkara itu tidak akan terlepas...!!!



Tindakan wanita itu melakukan aksi berkenaan dikatakan sama seperti lakonan Sharon Stone di dalam filem Basic Instinct.

LIHAT VIDEO BERIKUT : 




Untuk rekod .... klip video rakaman tersebut telah ditonton oleh hampir 2.7 juta orang di seluruh dunia (mungkin sehingga artikel ini ditulis di sini... ianya telah melebihi angka tersebut)

No comments: