Friday 11 January 2013

PENIPUAN TERHEBAT MAKHLUK ANU-GERAH TOHAN AL-JUBURI..!!!


Fuyooohhh!! Highway mana nih....???!!!

Kalau sudah memang kaki penipu, penipu jugak. Gambar di atas diambil di laman sosial Facebook Raja Kelentong Negara, Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim di dalam posting di atas berkata, "3KL112 Pemandangan dari udara kehadiran rakyat ke ibu kota untuk menuntut keadilan yang ditindas dizalimi oleh kerajaan Barisan Nasional, gambar ini dirakam jam 9 pagi 11/01/2013.....Ini kali la....lawan tetap....lawan!!!"



Anwar Ibrahim pembohong besar! Nampak sangat Perhimpunan Selamatkan Shamsidar tidak mendapat sambutan daripada Rakyat Malaysia. Perhimpunan Selamatkan Shamsidar hanyalah penjenamaan baru setelah BERSIH 3.0 gagal menghimpun jumlah yang Pakatan Pembangkang kehendaki dan penuh dengan kejadia-kejadian yang memalukan Pakatan Pembangkang.

Amat memalukan bagi seorang Ketua Pembangkang untuk menyiarkan gambar "superimpose" yang telah lama berada di laman Google untuk menipu Rakyat Malaysia. Agak jelek Ketua Pembangkang membuat cyberwar dan proganda murahan seperti cybertroopers berbayar beliau semata-mata untuk menaikkan semangat Rakyat Malaysia untuk turun ke Perhimpunan Selamatkan Shamsidar #KL112 di Stadium Merdeka, esok. Pooodah!

Read more at this link

No comments: