Tuesday 1 January 2013

APA MOTIF 'RISALAH BENDERA RAKYAT' DISEBARKAN....???



Bosan dengan kerenah juak-juak Pakatan Haram daripada PAS, DAPig dan PGayR yang tidak jemu-jemu dan istiqamah melakukan kekacauan demi kekacauan dalam memastikan keadaan ekonomi dan politikal negara berada di dalam keadaan yang tidak stabil.


Sebentar tadi, Pakatan Haram telah mengerahkan golongan mahasiswa yang tidak mengenang budi yang dikenali sebagai Gabungan Mahasiswa Islam SeMalaysia (GAMIS) untuk hadir ke Dataran Merdeka sewaktu upacara rasmi Rumah Terbuka Hari Krismas Kebangsaan diadakan di situ. Mereka yang tiba berkumpulan kelihatan mengedarkan risalah-risalah di atas. 







Kehadiran golongan GAMIS ini sudah dijangkakan kerana kumpulan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) semenjak petang tadi sudah mewar-warkan bahawa mereka akan mengibarkan Bendera Rakyat di Dataran Merdeka. CTS tidak pasti kenapa rancangan asal diubah kepada sekadar menyebarkan risalah.



Rakyat Malaysia harus bertanya apa tujuan risalah Bendera Rakyat diedarkan pada ketika seluruh negara menyambut ambang tahun baru? Apakah golongan GAMIS ini menyampaikan hasrat pemipin-pemimpin Pakatan Haram untuk menukar bendera Malaysia atau Jalur Gemilang sekiranya mereka berkuasa kelak? Golongan-golongan keldai mahasiswa GAMIS ini termasuk di antara golongan-golongan yang gagal seperti mana saudara-saudara DAPig mereka yang merempat di Dataran Merdeka sejak beberapa hari lepas. Tujuan saudara DAPig mereka ini adalah untuk menarik perhatian Rakyat Malaysia dengan mogok lapar tetapi kantoi apabila beberapa bloggers dan portal mesra Kerajaan mendedahkan gambar-gambar mereka mereka yang lahap menjamah makanan!

(CTS)

1 comment:

Anonymous said...

Bodohnya tukang tulih blog nih....
Memandai buat andaian...
Ko jadi tukang cuci taik rosmah ngan najib je la...jangan wat blog bodoh yg x sahih macam nie