Friday 28 December 2012

EPISOD PENGENALAN BLOGGER PEMBANGKANG YANG SADIS....!!!!!


Bukan niat MI nak menghina, jauh sekali nak jatuhkan maruah Blogger Tersohor Pakatan Haram, sekadar ingin berkongsi pandangan malah MI juga tidak terniat langsung ingin mengaibkan gadis yang jadi mangsa Blogger Tersohor Pakatan Haram. Ianya semata-mata supaya anak gadis yang lain berhati-hati dengan kumpulan penulis upahan parti anak beranak ini.

Episod Pengenalan

Kisah ini bukan baru dan bukannya lama sangat, MI ambil keputusan mendedahkan kisah ini semata-mata kerana Blogger ini makin lama makin keterlaluan memfitnah Perdana Menteri, isteri dan seluruh ahli keluarga PM serta pemimpin-pemimpin lain dalam BN.

Beliau juga amat suka mengaibkan Blogger-blogger Pro BN malah menjadi kegilaannya mendedahkan wajah-wajah pemilik blog Pro BN dan serta apa saja yang berhubung kait dengan Blogger Pro BN termasuk rumah dan kereta tanpa memikirkan risiko orang yang didedahkan.


Dunia ni umpama roda, semalam hari anda, hari ni pun mungkin hari anda tapi esok lusa mungkin bukan anda yang punya.

Kaki mabuk, kaki perempuan, kaki disko dan kaki sapu bini orang. MI punya segalanya khas untuk buka mata Blogger Tersohor Pakatan Haram ini. Samada beliau sudah nikah atau sebaliknya itu bukan alasan. Pendedahan eksklusif ini dan seterusnya untuk sedarkan beliau bahawa orang lain juga ada "mata".

"Bila anda mula mencipta fitnah untuk sesuap nasi maka anda wajib bersedia menerima musuh yang tercipta dengan sendiri"

Foto di atas adalah gundik terbaru beliau, santai tepi pantai sebelum melabuh sauh di bilik hotel PD. 

..sambung.. : Beliau hanya pakai satria hitam model awal dahulu...

Kredit to : MI

No comments: