Wednesday 17 October 2012

TERGEMPAR !!! PEROGOL BERSIRI DALAM PEMUDA PAS DIKENAL PASTI ...!!!!


Huh.. Macam tak nak percaya... tapi bila tengok rekod PAS yang serban besar bakul tapi zina merata-rata terpaksa juga lah aku percaya. Malah, ini adalah sebahagian dari pengakuan dari mangsa sendiri.  Apa nak heran.. bak kata orang.. bapak borek, anak rintek...

Begitulah halnya dengan seorang Pemuda PAS Malaysia ni, yang nampaknya telah berjaya mengikut tunjuk ajar sifu-sifunya dalam PAS...


Kebelakangan ni heboh di medium maya seperti Facebook dan Twitter, cerita mengenai seorang 'Ustaz' yang menipu demi melampiaskan nafsu seksnya. 

Setakat ini yang diketahui 11 orang wanita telah berjaya diperdaya oleh lelaki yang dikenali sebagai 'Ustaz Razis' itu. 

Modus operandi yang digunakan lelaki ini adalah dengan mengahwini wanita-wanita ini yang kesemuanya gadis bertudung labuh.

Selepas mengahwini gadis-gadis berkenaan dan berjaya melampiaskan nafsunya, wanita berkenaan akan ditinggalkan dalam erti kata lain 'gantung tak bertali'

Wanita-wanita ini akan ditinggalkan tanpa sebarang berita dan kesan.

Amat mustahil untuk mengesannya kerana alamat yang diberikan adalah alamat palsu manakala nombor telefon bimbit tersebut akan dinyahaktif.

Menjadikan situasi amat mustahil untuk menghubungi lelaki ini.

Lebih malang lagi, ada mangsa yang ditinggalkan dalam keadaan hamil dan mempunyai anak yang masih kecil. 

Mengikut rekod lisan mangsa setakat ini, dikatakan ‘Ustaz Razis’ mempunyai 11 isteri yang dikahwininya secara penipuan.

Kalau korang tengok rupa paras manusia bersifat binatang yang bernama 'Ustaz Razis' ini pasti tidak akan menyangka hal sebegini akan berlaku.

Giler innocent punya muka lah mamat ni. 

Namun, demi melampiaskan nafsu seksnya dan agenda jahatnya, agama dijadikan perisai !!!

Begitulah jijiknya perangai ahli PAS ini yang menipu menggunakan agama. 

I4TT juga dimaklumkan bahawa mamat ni bukan setakat menipu wanita Muslimah untuk memuaskan nafsu seksnya, malahan mamat ni juga pernah dibongkarkan sebelum ini melakukan penipuan berbentuk wang tunai.

Kira dia tipu 2 in 1 la.. duit dapat body pun dapat.

Namun begitu, ada diantara mangsa yang dikahwininya ini tidak mahu memberikan kerjasama untuk mendedahkan kejahatan dan penipuan ‘Ustaz Razis’ ini atas alasan tidak mahu mendedahkan aib suami. 

Dik non, belum tentu lagi perkahwinan tu sah, ni bukan cerita aib lagi dah tetapi kita nak dedahkan jenayah penipuan dik non oii....

Dalam Islam memang seorang siteri itu wajib untuk mentaati suami tapi dalam kes begini tak kan pula nak bersubahat dengan agenda jahatnya, tambahan pula tak kan tak nak tahu status perkahwinan korang tu sah atau pun tidak.

Sekiranya perkahwinan itu tidak sah, maka ianya dianggap ZINA dan jika ada anak yang dilahirkan dari hasil perkahwinan yang tidak sah maka anak berkenaan adalah anak hasil zina dan luar nikah !

Sayang betul kerana dalam kes ni, hampir kesemua wanita yang diperdayakan adalah wanita baik-baik.

Inilah rupa Ustaz Razis penipu tu;


Kalau korang ingat pendedahan ini tidak benar atau propaganda UMNO, dengan senang hati korang boleh KLIK SINI untuk membaca sendiri komen-komen dilaman Facebook seorang mangsa bergelar 'Ustazah'.

Korang juga boleh check Facebook mamat ni dan jangan pula nak buat-buat terkejut kerana mamat penipu ni Pemuda PAS Malaysia

Dibawah adalah bukti print screen facebook 'Ustaz Razis' penipu ni;


Apa yang nak dihairan, itu lah budaya PAS

Kalau pemimpin boleh berzina dengan bini orang, pengikut pula boleh menipu dengan mengawini 11 perempuan.

Apakah mungkin mereka ini berkahwin secara Muta'ah mengikut fahaman Syiah ???

Tunggu pendedahan lanjut ok !

Ingat ye wanita diluar sana... jangan kahwin dengan orang PAS kalau tak nak perkara ni terjadi kepada anda !

Ini baru satu kes penipuan, entah-entah ada banyak lagi kes dengan kepelbagaian versi yang kita mungkin tidak didedahkan.

thumbs-up : sumber

No comments: