Wednesday 17 October 2012

GUAN ENG REMBAT PELACUR.....???!!!


Lain macam saja Lim Guan Eng dalam satu pelancaran yang mana ada model Taiwan bernama Lin Chi Ling








Menurut blog JKKK(P), model Taiwan Lin Chi Ling ini boleh diperolehi perkhidmatan pada harga 380,000 won untuk ke lokasi seperti Hong Kong atau Las Vegas atau mana-mana saja.

Nak tahu perkhidmatan apa, baca di sini dan berikut:



Bagi Ketua Menteri yang duit banyak dan pegang duit DAP USD300 juta untuk pilihanraya dan punya pejabat dan staf tersendiri untuk biznes di Orchard Road Singapore, dia mampu untuk bertango into the night.

Asal jangan Betty baling ashtray cukuplah!

Dengar Betty akan tanding di Pulau /Pinang di salah satu kawasan kepunyaan PKR untuk memantau suami yang gatal ini.

HOUSE PK: Ini aku petik dari The Unspinners. Dah tunjuk video Anwar tengah berzina dengan china doll, dah terbukti dia meliwat dan macam-macam lagisudah didedahkan tapi penyokong juburi tahu tapi masih mereka nafikan.

Ini gambar Khalifah tengah minum beer dan berdansa serta bermesra dengan pelacur antarabangsa ni, ada gambar ni, tapi percayalah penyokong anak haram pakatan akan kata biarlah ini peribadi dia. Ingatkan Cina lebih dari Yahudi, rupa-rupanya melayu pun dah ada yang lebih dari yahudi kan sekarang ni?

Pakatan memang memuja PELACUR ANTARBANGSA sebab itu mereka sayang sangat kat pelacur macam ALTANTUYA tu. Pakatan dan lendir memang susah nak dipisahkan. Betul tak?

Yang bestnya, ada sesetengah manusia bodoh percaya kisah altantuya based on hearsay, tapi video Anwar berzina, DNA Anwar yang terbukti semua mereka tak mau percaya? Pelik tak? Bukankah kita pelukan pemimpin yang berakhlak baik? Yalah kalau Cina tak kira, melayu dan India pun nak jadi sama jugak ke? Wow

Padan muka orang Penang, dapat CM dari Melaka yang kuat mengongkek amoi. Mesti Betty marah lagi ni. Abis la kau Guan Eng..he he he

No comments: