Saturday 27 October 2012

KENAPA NIK AZIZ JADI MACAM NI...???


NIK AZIZ Hanyalah Anjing Kurap Yang Mengharap Sepinggan Nasi Basi Dari DAP?....


NIK AZIZ merupakan manusia paling celaka dalam sejarah kerana kebodohannya dipermainkan oleh ajen-ajen YAHUDI dan CINA KOMUNIS DAP sehingga menampakkan Islam Agama paling hina di mata dunia...


Berlagak hebat kononnya mempunyai Ilmu Islam yang sangat tinggi dan 24 jam bercerita pasal HUDUD tapi perlaksanaannya tidak pernah berlaku.. malah dihina dimaki caci oleh DAP KOMUNIS..


Apa NIK AZIZ boleh buat?.... KARPAL SINGH MINTAK NIK AZIZ LANGKAH MAYATNYA DULU KALAU NAK LAKSANA HUDUD... apa tindakan NIK AZIZ?..


NIK AZIZ sibuk mempertikaikan hudud di sana sini tetapi dalam PAKATAN RAKYAT sendiri tidak pernah bersetuju untuk memperjuangkan HUDUD apatahlagi untuk melaksanakannya?...

Apa tindakan NIK AZIZ?..... Sebab itu aku gelar NIZ AZIZ ni manusia paling celaka dalam dunia islam kerana terlalu taksub untuk mendapatkan PUTRAJAYA syaitan ini sanggup menjual agama nya sendiri demi mencapai matlamatnya..

Syaitan ini sanggup memuji CINA KOMUNIS DAP melangit kononnya kerana mempertahankan HUDUD tetapi hanya mampu menjadi anjing yang terjelir lidah di hadapan KARPAL SINGH bila ditengking..

Apa ada pada NIK AZIZ?.... NIK AZIZ hanyalah anjing kurap yang tak mampu mencari makanan sendiri lalu hanya mengharap pada DAP untuk memberikannya sepinggan makanan basi atas usahanya menyalak sepanang hari.. sekian....

Baca sampai habis dan fahami apa aku cakap sebelum menuduh aku yang bukan bukan... aku hanya melontarkan persoalan dan aku perlukan jawapan... kalau kamu bukan anjing kurap DAP buktikanm.....!!!

No comments: