Monday 1 October 2012

KANTOI !!! TUDUH UMNO RASUAH, DAP SENDIRI AJAR PENGIKUT MERASUAH


Dalam video ini, DAP cuba nak fitnah kerajaan bahawa Kerajaan sekarang korup.

Namun dengan izin Allah SWT, pengarah dan penulis skrip tersebut tersilap dan dalam video ini jelas menunjukkan rakyat yang menyokong pembangkang merasuah untuk memudahkan urusan mereka. Dan dalam video ini juga tiada langsung tanda-tanda penjawat awam tersebut meminta rasuah.

LIHAT VIDEO BERIKUT  :  




Kalau benar senario sekarang ni berlaku di bawah, adakah salah penjawat awam atau salah rakyat yang merasuah mereka? Jika ianya salah rakyat (terutamanya kaum DAP) maka kenapa perlu kita tukar Kerajaan? Sepatutnya kita tolak parti yang cuba mengajar rakyat supaya menjadi perasuah!

Perlu diingat bahawa jika TIADA PEMBERI RASUAH, MAKA TIADA PENERIMA RASUAH.

Dalam hal ini, MyMassa rasa SPRM perlu bersuara. Apa gunanya mereka berbelanja duit rakyat untuk KEMPEN ANTI RASUAH tapi DAP boleh sesuka hati ajak rakyat merasuah penjawat awam.

DAP selalu menuduh penjawat awam yang kebanyakannya adalah orang Melayu sebagai punca rasuah. Tapi perlu diingat bahawa ada satu kaum yang memperkenalkan istilahKAWTIM. Dan kaum itulah senantiasa cuba menggoda penjawat awam dengan pelbagai habuan supaya urusan mereka dipermudahkan.

Apa yang ajaibnya, video yang dibuat oleh DAP sendiri mengiyakan budaya KAWTIMyang diamalkan oleh kaum DAP apabila terdesak.

Sumber :  MyMassa

No comments: