Thursday 18 October 2012

AWAS !!! SYIAH DI SEKELILING ANDA...!!!

Hati-hati dengan penyebaran ajaran Syiah di Malaysia kononnya atas nama menyayangi Fatimah! Syed Hassan Al-Attas dikesan bergerak antara Johor Baharu dan Kuala Lumpur. Menggunakan gelaran "Ayatullah" dan amat aktif memberikan kalam motivasi.

Ingat! Tiada siapa jua makhluk ciptaan Allah yang lebih mulia berbanding Nabi Muhammad s.a.w. Mentaati Baginda adalah mentaati Allah.







Jika dibiarkan, tidak mustahil apa yang berlaku di Syria bakal berlaku di Malaysia jika Syiah mendapat kuasa pemerintahan suatu hari nanti. Oleh itu, segala pengaruh Syiah di Malaysia perlu di perangi sekeras-kerasnya. Jangan sesekali ada seorang pun Syiah di Malaysia dan di bumi Allah ini. Say No To Syiah!

Sumber : 
Mr. Gempakz Siot

1 comment:

Anonymous said...

Syiah masuk malaysia sebab sistem pentadbiran lemah..undang2 kerajaan umno selama 55 tahun x berjaya memperkasa Islam..mcmana nk dihrp pemimpin umno utk kuatkan Islam sedang bini sndiri rambut mgerbang..tak boleh kawal.Bodoh kalau beri mandat pd umno sbb syiah akan lebih kuat lps tu.Dlm pas syiah xakan prgi jauh..TGNA dah keluarkan kenyataan haramnya Syiah..dlm ucapan beliau tak ada memuji Ali tapi hnya mengagungkn Allah dan Rasulullah shj.Org pas brdoa ramai2 pun..terus mnta pd Allah..tak ada mnta kt Ali dll.Insyaallah gerakan membenteras syiah secara besar-besaran akan dibuat di seluruh malaysia..bila pas memimpin di putrajaya.Sejarah Islam membuktikn ada pemimpin Islam yg brjaya mgekang pngaruh syiah semasa zaman Khulafak Ar-Rasyidin,kerajaan Umayyah,Abbasiyah dan Uthmaniyyah...bgaimana mrk buat?jwpnnya...hnya pemimpin yg mahir ilmu agama dan tahu politik Islam sj boleh buat...Najib tau ke ilmu ni?jd kena jatuhkn umno..yg tak boleh buat apa2 pd syiah.TGNA dan TGHA adalah ahli sunnah wal jamaah...insyaallah perkara ini akan diselesaikan bila ada kuasa di persekutuan...tindakannya MEMPERKASAKAN MAHKAMAH SYARIAH DGN MEMPERLUASKN BIDANG KUASA SYARIAH BUKAN HANYA DLM HAL KELUARGA ISLAM DAN MURTAD MCM SKRG.