Wednesday 14 March 2012

ADIK DIRANG DIBAKAR KETIKA NYAWA2 IKAN???? ASTAGHAFIRULLAHAL'AZIM!!!

 

Seperti yang semua sedia maklum bahawa Ujian DNA telah mengesahkan bahawa rangka rentung yang ditemui di ladang kelapa sawit Nusa Damai adalah adik Nurul Nadirah atau panggilan manjanya Dirang dari rumahnya di Flat Seri Delima dua minggu yang lalu.

Pihak polis telah menahan empat suspek termasuk bapa kandung mangsa dan sepasang suami isteri untuk membantu siasatan.

Menurut beberapa laporan akhbar hari ini pihak Polis sedang dalam proses menyiapkan kertas siasatan untuk mendakwa suspek yang membunuh dan membakar Nur Nadirah Abdullah atau lebih dikenali sebagai Dirang.
 
Pihak polis sedang menunggu laporan dari jabatan kimia untuk menyiapkan kertas siasatan dan akan dikemukakan kepada pihak pendakwa raya untuk tindakan selajutnya.



Tiga dari empat suspek yang ditahan didapati positif dadah jenis metamphetamine dan “ice”. Dua dari suspek tersebut juga didapati mempunyai rekod jenayah untuk kes dadah dan curi.

Harap siasatan cepat selesai dan pembunuh segera dihadapkan ke mahkamah untuk hukuman yang setimpal dengan perbuatan yang kejam ini.

Jikalau benar mereka ini adalah Pembunuh Adik Dirang, tiada sebab mereka diberi peluang untuk terus hidup di muka bumi Allah ini. Kerana fakta jelas melaporkan bahawa majoriti pembunuh2 sebegini menerusi rekod Mahkamah tidak akan pernah serik melakukan kekejaman sebegini jika mereka tidak dijatuhkan hukuman setimpal.

 Insyaallah. Adik Nurul Nadirah bakal Tenang dilindungi Allah di Syurga. Al Fatihah. 

No comments: