Wednesday 11 January 2012

PAS PASTI SOKONG, ANWAR HALALKAN LIWAT dan SEKS BEBAS..!!!


Apabila Anwar dilepaskan kerana pihak pendakwaan gagal mensabitkan perbuatan LIWAT dengan bukti yang dikemukakan, sebenarnya ada pihak yang merasa KECEWA yang amat sangat.

Pihak ini sebenarnya sangat berharap apabila Anwar dipenjarakan kerana meliwat, simpati rakyat boleh dijana untuk menumbangkan Kerajaan BN dan akhirnya meminda undang-undang yang mengharamkan perbuatan liwat dan seks sejenis ini. Tetapi Allah SWT itu Maha Mengetahui. Dia masih sayangkan Malaysia.

Jadi persoalan yang perlu rakyat faham adalah adakah perbuatan LIWAT itu benar-benar berlaku? Dan adakah kita ini semua bersedia untuk menerima seorang pemimpin yang mengamalkan seks songsang dan zina?



Ketika kami berkesempatan untuk meninjau ceramah saat-saat akhir Anwar di Kampung Bharu dan Kampung Pandan, kami perasan walaupun tema ceramahnya untuk menolak fitnah dan konspirasi LIWAT, tetapi cerita kesnya hanya disebut tidak sampai seminit. Selebihnya beliau hanya membebel menabur fitnah kononnya Menteri UMNO itu dan ini bermewah dan kaya dengan hasil penyelewengan duit rakyat.

Dan sebenarnya kami juga merasa risau apabila hadirin yang hadir hanya ternganga mengiyakan apa yang dihamburkan oleh Anwar tanpa sedikit pun menimbangkan fakta dan kebenaran. Mereka hanyut dalam pidato api kebencian UMNO dan GAGAL membuat timbang tara dengan apa yang telah mereka nikmati setelah fuckatan menguasai LIMA negeri selepas PRU-12 yang lalu.

Malah, yang hadir pada malam itu jelas terdiri daripada orang Melayu kebanyakan yang rata-ratanya hidup di atas sedikit daripada paras kemiskinan, tidak langsung mahu bertanya kepada Anwar dan konco-konconya di atas pentas tentang deretan kereta mewah yang membawa mereka hadir untuk berceramah malam itu. Apa yang mereka tahu, UMNO seleweng, UMNO makan duit rakyat dan UMNO mesti ditumbangkan.


Mereka tidak mahu langsung berfikir sejauh mampukah kemampuan PAS dan PKR untuk bertanding dan menang di atas kesemua kerusi wakil rakyat Islam BN?!! Dan kalau dilihat dari petanda Pilihanraya Sarawak yang lalu, nampaknya DAP yang akan menjadi dominan dalam fuckatan selepas PRU-13 ini.

Persoalannya, sudah bersediakah Melayu-melayu yang melalak-lalak mencaci UMNO dan BN pada malam 901 itu hidup bertuankan DAP?!! Sudah cukup kuatkah mereka itu untuk tidak dihalau dengan jentolak DAP apabila Cina-cina kapir ini semua dahagakan tanah pembangunan kelak? Dan sudahkah mereka ini semua menjumpai satu negeri/negara lain yang boleh dijadikan tempat berteduh andai DAP menggerakkan tentera untuk menghapuskan orang Melayu satu hari kelak?!!

Fikir-fikirkanlah...

CREDIT TO MYMASSA

No comments: