Wednesday 4 November 2015

RAMESH RAO DAKWA DAP BENCI MELAYU LEBIH MAJU DARI CINA ???


Pengerusi Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin (PMSP), Ramesh Rao, mendakwa bahawa parti DAP sebenarnya tidak suka melihat orang Melayu lebih maju daripada orang Cina. Memang benci sangat-sangat bila ada orang Melayu yang berada di atas dan menyandang jawatan lebih tinggi dan lebih banyak bilangannya dari DAP.


Dalam erti kata lain DAP gemar untuk membuli orang Melayu. Dengan harapan orang Melayu akan merasa gugup dan gentar dengan DAP dan seterusnya mereka akan menurut sahaja setiap kemahuan dan arahan yang diberikan.

Tengok jela macam mana cara DAP bagi arahan kepada Menteri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali untuk memecat Exco Pas. Suka hati dia je nak rampas tempat orang macam dorang pulak owner sebenarnya.

“DAP duduk menyalak pecat Exco Pas tetapi Pas konsisten kerana mereka dipilih rakyat. Kalau benci dengan Pas sepatutnya DAP kena letak jawatan Exco.

“Siapa DAP nak cabar Pas letak jawatan. DAP ini rasis, dia memang tidak suka tengok orang Melayu pegang jawatan dalam Exco, bukti DAP rasis jelas dalam pemilihannya baru-baru ini apabila tidak ada Melayu yang menang,” katanya.

Kalau DAP terus menerus tunjuk yang parti dorang sebenarnya gila kuasa dan suka membuli orang Melayu, pastinya pada pilihan raya umum (PRU) akan datang pengundi Melayu tidak lagi mengundi mereka. Pada hakikatnya, Sultan Selangor yang paling layak untuk melantik sesiapa sahaja yang Baginda berkenan dan dianggap layak untuk menyandang jawatan Exco.

“Melayu akan tolak sebab mereka anggap Cina (DAP) buli Melayu, Cina jangan buli Melayu, kelau mereka nak tolak hudud sekalipun,

“Tuanku Sultan Selangor sudah berkenan Pas dilantik Exco, DAP nak lawan kuasa Tuanku?,” katanya.


-UtaraNews.com

No comments: