Tuesday 30 December 2014

BENCANA BANJIR : LIM KIT SIANG DIANGGAP SEBAGAI 'BABI TUA YANG KUAT MENYONDOL' !!!


Banjir yang menimpa beberapa negeri di Malaysia ini telah menyerlahkan pembohongan dan fitnah jijik veteran tua DAP bernama Lim Kit Siang.


Sebelum ini, kroni tegar Lim Guan Eng DAP telah ditangkap berbohong dan menabur fitnah terhadap KLIA2. Fitnah jahat Kit Siang DAP itu telah dibidas hebat oleh rakyat :BACA SINI


Kita ingatkan veteran tua DAP ini akan insaf daripada pembohongan dan fitnah tersebut tetapi rupa-rupanya tidak.


Lim Kit Siang DAP sekali lagi telah membohongi rakyat kononnya 'tiada menteri UMNO yang melawat Kelantan semasa banjir ini'. Lihat printscreen di bawah :




Pembohongan di dalam tweet veteran tua DAP itu telah dihujani dengan kritikan oleh pengguna-pengguna twitter. 


Mungkin kerana termalu dengan fitnah jijik tersebut ( atau malu mahu padam tweet itu), Lim Kit Siang DAP tweet satu lagi kenyataan. Yang malunya ialah tweet yang kedua ini telah mengundang lebih ramai lagi pengguna twitter yang mengkritik veteran tua DAP kerana fitnah jijik beliau!


Anda baca twitter bapa Lim Guan Eng DAP itu :


Kali ini tweet veteran tua DAP itu ialah 'menteri yang balik ke kawasan parlimennya tidak dianggap sebagai 'menteri melawat Kelantan'.


Veteran tua DAP itu kantoi malu besar apabila sebenarnya sudah ada Menteri UMNO yang melawat kawasan banjir di Kelantan dan tempat yang dilawati itu bukan kawasan parlimen beliau!


DS Mustapha Mohamed adalah Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri  Malaysia. Beliau juga adalah ahli Parlimen Jeli, Kelantan.


Jika merujuk kepada Facebook beliau, DS Mustapha Mohamed, Menteri UMNO, begitu prihatin serta kerap turun padang ke 'hardest -hit Kelantan in worst flood since 1971'.


Dan beliau juga melawat kawasan banjir di Tumpat dan Pasir Mas, bukan kawasan parlimen beliau iaitu Jeli!


Lihat printscreen di bawah : 








Nampaknya, Lim Kit Siang DAP sekali lagi telah berbohong dan menabur fitnah. Fitnah jahat beliau itu sungguh memalukan sekali.

Berapa kali lagi veteran tua DAP itu mahu menipu rakyat?

Dan apakah sumbangan beliau kepada mangsa-mangsa banjir? -  MiM

No comments: