Monday 14 April 2014

AHMAD MASLAN TIDAK JAGA MEDIA SOSIAL BN !!!


Kenyataan spontan Datuk Ahmad Maslan ketika menjawab soalan pemberita mengenai perlunya UMNO mengujudkan 'Blue Wave Army' untuk fight  'Read Bean Army' menjadi perbualan hangat di siber maya. Hari ini beliau keluarkan kenyataan ringkas berikut :

"Saya tidak jaga media sosial BN. Itu kerja DS Ahmad Shabery Chik. Yang juga ketua Biro / Jabatan Media Sosial BN. Bila media tanya saya semalam lepas rasmi Konvensyen UMNO Cheras & Penerangan GST, elok ke BN ada jentera media sosial, saya kata memanglah elok. Apa namanya tak jadi hal. Pemberita itu sebut 'Blue Wave Army'. Dan nama itu sebenarnya bukan baru. Saya response BWA ke atau apa-apa nama. Terpulanglah. Yang penting media sosial BN utk terangkan isu & serang pembangkang mesti ada secara aktif. Dan saya juga sebut media sosial BN jangan memfitnah seperti pembangkang. Sebarkan cerita kebenaran Kerajaan & BN dengan pantas. Itu sudah memadai utk masa ini. Salam.

ABM,
14/4/14"

No comments: