Thursday 21 November 2013

ANWAR NAFI PERNAH 'KELUARKAN' 40K PENGUNDI HANTU

Petikan artikel Malaysiakini hari ini menyatakan Anwar Ibrahim tak mengaku bahawa isu 40,000 pengundi hantu itu ditimbulkan oleh beliau , walau bagaimanapun ramai bloggers dah buat screen capture artikel yang ditulis oleh Keadilan Daily . Berikut adalah petikan artikel dari Keadilan Daily .

“Berdasarkan PENGIRAAN kami, 4,500 dibawa masuk ke KLIA SETIAP HARI. Penerbangan dibuat kecuali pada 1 Mei, dan BERMULA 25 April lalu. “Ini bermakna 40,000 individu ragu ada dan masih memasuki melalui KLIA, tak termasuk rakyat asing yang melalui jalan darat, pelabuhan dan fasiliti seperti LCCT,” kata Anwar pada sidang media di ibu pejabat KEADILAN, hari ini.

Menurut Anwar, syarikat penerbangan tambang murah Air Asia dan MAS TERLIBAT selain Jabatan Pendaftaran Negara, Jabatan Imigresen dan Angkatan Tentera Malaysia. “Kami difahamkan pesawat C130 Hercules milik ATM digunakan untuk membawa pengundi hantu ke lapangan terbang kecil seperti di Batu Berendam (Melaka) dan Ipoh (Perak),” kata Anwar. - KEADILANDAILY, 2 MEI 2013.

Credit to blogger Gelombang Wangsa Maju 




Satu Malaysia dah kecoh pasal statement Anwar itu macam mana dia nak nafikan lagi ? Samalah ceritanya macam dia nafikan individu dalam video 'ehem-ehem' itu adalah diri beliau . Asyik menipu je Anwar ni , belum jadi PM dah menipu , kalau jadi PM lagi menjadi - jadi lah menipunya . Penyokong-penyokong Anwar jangan jadi tukang angguk je.. SUMBER

No comments: