Monday 15 April 2013

SYIAH MENJADI 'DARAH DAGING' PAS....???





Kali ini aku dedahkan yang  dikaitkan dengan doa PAS.Bila diamati terdapat seorang  yang seakan-akan ahli Syiah. Bila dibandingkan dengan perbezaan pakaian, ternyata memang tidak disangkal lagi.



Ada jugak yang mengatakan gambar ini adalah gambar edit.

Takpa., jika begitu bagaimana dengan video dibawah ini yang bergerak? adakah  video ini juga di edit?




 Pakaian ahli Syiah semasa PAS mengadakan doa Hancur UMNO. Syiah lebih mendoakan kehancuran ahli Sunnah.Pengaruh Syiah amat berkesan dalam menjalankan misi menggulingkan kerajaan Islam.

Individu didalam gambar ini adalah nama sebenarnya Ra'ad T. Mohammed. Asal Al Falujjah, Iraq. No pasport. S 2650647.  ulamak palsu (syiah ) yg bertaqiah yang menggunakan  nama palsu sebagai  Sheikh Tobib Toha Aljailani yg telah dibuang dari Darul Quran JAKIM.



Israel telah mambantu Iran sejak dibawah pemerintahan Khomeini setelah melantik pemerintahan boneka.



1 Mac 1996

"Akta Hudud Lebih baik daripada pengharaman Syiah"-  Nik Aziz


Inilah satu fatwa politik yang sangat bahaya.

Negara Malaysia didakwa kafir, sekular tetapi Iran yang berfahaman Syiah dianggap islam pula.


Ideologi Islam PAS adalah golongan SYIAH.  PAS Malaysia adalah dibawah pengaruh SYIAH Iran.!

Kenapa saya kata begitu? kerana   sikap PAS yang  lebih memusuhi umat Islam sendiri berbanding  kafir harbi.

Hal ini pernah juga dipertikaikan oleh Anak  bekas Presiden PAS Ustaz Fadzil Noor iaitu Ustaz Ahmad Fauwaz Fadzil yang  melahirkan  rasa kekecewaannya terhadap akhbar Harakah yang begitu pro kepada Syiah dan mendahului kenyataan Pemimpin Iran yang begitu anti kepada Ahli Sunnah daripada kenyataan Dr Mursi yang merupakan seorang Ahli Sunnah. Beliau juga menegaskan bahawa mereka yang berfahaman Syiah perlu dibuang daripada parti PAS.



               


Jadi berdasarkan maklumat ini saya amati kelaku para pemimpin PAS dan saya dapati banyak persamaan dengan golongan SYIAH. Apa yang saya dapat kesan adalah faktor kebencian. Asas kepada perjuangan SYIAH adalah kebencian kepada sesiapa yang menentang aqidah mereka. Saya tidak menghukum SYIAH tetapi pada masa yang sama ingin menarik perhatian kepada isu kebencian ini.

Apa yang dapat diamati adalah KEBENCIAN PAS terhadap UMNO sangatlah meluap-luap dan atas faktor kebencian inilah perjuangan ISLAM PAS diasaskan sama seperti SYIAH. Perjuangan PAS adalah semata-mata dengan menghasut rakyat supaya membenci UMNO walhal puak-puak PAS ini sedar antara sebab parti mereka maju adalah kerana pentadbiran UMNO dan BN telah melonjakkan kedudukan ekonomi negara ke tahap yang sangat selesa bahkan apabila PAS dapat mengambil alih negeri Kedah, sedikit sebanyak mereka mendapat habuan daripada kekayaan negeri Kedah. Bersama-sama PKR mereka mendapat habuan dari negeri Selangor. Maka bertolak dari situ PAS telah sekian lama turut merasai nikmat hasil daripada kecekapan pentadbiran UMNO /BN.

                                
 Hadi Awang (Presiden PAS) dilihat bersama ahli Syiah

Adakah gambar ini juga edit?

Lihat video Hadi Awang bersama kepimpinan Syiah Iran.!




Kenyataan Mat Sabu (Timbalan Presiden PAS)

Mat Sabu  memuji cara pemeritahan Khomeini


Pertemuan Nik Aziz (Mursidul Am PAS) bersama kepimpinan Syiah.


Jika kita semua sedari, memang terdapat sesuatu yang sedang direncanakan.

PAS makin lama nampak makin bercelaru. Mereka kali ini telah menampakkan kecelaruan yang amat nyata. Hasil daripada kerjasama mereka dengan DAP dan dihasut oleh Anwar Ibrahim maka kepimpinan tertinggi PAS telah menggugurkan agenda HUDUD daripada manifesto PAS dan Pakatan Rakyat dalam PRU 12 tanpa disedari rakyat. Selepas 5 tahun barulah rakyat sedar bahwa PAS telah mengubah agenda perjuangan mereka sendiri kerana bersekongkol dengan DAP. Kini Pemuda PAS sendiri telah membuka pekung didada dengan mengatakan bahwa kepimpinan PAS telah mengubah dasar perjuangan. Inilah kecelaruan yang telah menimpa PAS.

Kepimpinan PAS sedar akan dilema ini maka satu diversion telah dilakukan dengan mengadakan solat hajat kebangkitan rakyat antara lain mereka mendoakan kehancuran untuk UMNO dan BN. Inikah contoh Islam yang diwariskan oleh Nabi Muhammad s.a.w ?

Kita merasa hairan dengan PAS kerana di satu pihak PAS telah mendoakan untuk kehancuran UMNO yang telah memberi tangan untuk bersatu demi Islam, mendukung tentangan terhadap penggunaan Kalimah Allah oleh Kristian dan menentang isu LGBT dan murtad , walhal Anwar Ibrahim yang telah terang-terang membuat kenyataan untuk menyokong memberi keselamatan kepada Israel yang dikala ini membunuh ribuan umat Islam di Gaza tidak ada sepatah kata teguran kepada Anwar Ibrahim. DAP dengan Karpal Singh yang sehingga kini menentang HUDUD PAS tidak pula didoakan kehancuran beliau. Nurul Izzah dengan kenyataan yang menganjurkan diberi kebebasan untuk Melayu pilih agama tidak dipersoalkan sama sekali kerana ini bagi PAS, soal aqidah adalah perkara kecil. Soal Kristian murtadkan Melayu di Gereja tidak menjadi agenda perjuangan PAS tetapi pemimpin mereka dipecat dari jawatan. Soal perpaduan yang UMNO cadangkan tidak sama sekali disambut oleh PAS demi ukhuwah tetapi UMNO telah didoakan untuk dihancurkan di bumi Malaysia. PAS sendiri telah mengubah dasar perjuangan kepada negara kebajikan kerana ingin mengambil hati DAP yang anti Islam.



Ada bermacam-macam doa dalam Al-Quran tetapi tidak ada yang digunakan oleh PAS dalam solat hajat Kebangkitan Rakyat mereka tetapi mereka karang doa mereka sendiri dan meminta kehancuran sesama ISLAM dan ini adalah satu perbuatan yang tidak beradab kerana ianya berasaskan perasaan benci dan benci itu adalah daripada syaitan.

PAS telah mengubah pendirian dari Hudud kepada Negara Kebajikan dan mereka telah menerima puak KAFIR DAP sebagai sekutu mereka yang pro Kristian dan anti Islam maka TALKIN UNTUK PAS di PRU 13 ini...

PAS SEMAKIN MENGGILA.! DAP MAKIN BERKUASA.! PKR SEMAKIN TAK TENTU HALA!


HANCUR NEGARA JIKA PR MEMERINTAH

Kredit to :  Darah Satria

3 comments:

Anonymous said...

nauzubillah~ minta dijauhkan.. ramai orang2 malaysia especially yang lebih kenal agama semakin buta..semoga dibukakan pintu hati mereka..

Mael said...

aku tak pernah tengok Syiah berserban putih..mereka berserban hitam..

kasihan ko tuduh orang tu mcm tu..apa ko pernah interview dia ke? atau sangkaan semata?

aku teringin juga nak tanya, PAS hendak jatuhkan kerajaan islam..
kau maksudkan kerajaan islam yg mana?

memang aku tak setuju mat sabu pergi buat kunjungan hormat ke Syria, dan sememangnya tidak bijak dia berbuat begitu..aku pun dulu kagum dengan Khomeini..
itu dulu masa aku tak tahu..sekarang dh tahu lainlah ceritanya..

Unknown said...

lawaknya komen atas ni. yang berseban hitam ulama berketurunan sayyid.yang putih ulama keturunan biasa biasa. -.-