Saturday 23 February 2013

PR BALUN ATM KAW2.... !!!



PANGLIMA ATM PERUT KEMBUNG...

TENTERA WAJAR DILUDAH...

TENTERA KAKI JUDI...

Itulah ungkapan hinaan yang ditujukan kepada Panglima Angkatan Tentera, Panglima-Panglima Perkhidmatan dan seluruh anggota Angkatan Tentera Malaysia yang disiarkan di dalam laman web Suara Pakatan Rakyat. 

Dalam pada masa Anwar Ibrahim dan konco-konconya cuba memujuk dan meyakinkan beberapa bekas jeneral ATM untuk membantu jentera parti tersebut memenangi pilihanraya, laman web pihak pembangkang dengan beraninya menghina seluruh warga ATM secara terbuka. Adakah kata-kata tersebut merupakan nilai anggota tentera kepada mereka? Wajar diludah? Wajar dicerca dan dihina?

Anggota ATM turut digelar sebagai PENGANGGUR BERGAJI, LEMBEK dan KURANG DISIPLIN. Pencacai (penulis dan pemilik laman web pihak pembangkang) tersebut seolah-olah lupa bahakan menafikan bahawasanya keamanan dan kemakmuran negara ini adalah berteraskan perngorbanan anggota ATM dan pasikan keselamatan yang lain. 

Persoalannya, adilkah Panglima dan anggota tentera dilabel sebegitu rupa? Dicerca sedemikian rupa? Dalam pada masa pihak pembangkang sibuk mengatur jentera parti mereka melalui KERABAT, KOBAT, PAHLAWAN dan lain-lain organisasi haram sepertinya, melaung-laungkan janji kebajikan dan keadilan buat anggota tentera namun, apa yang tersirat adalah sebenarnya, anggota tentera termasuk veteran tentera dianggap seperti sampah masyarakat dan tidak berguna untuk negara. 

KERABAT + KOBAT = MUSIBAT

Askar Setia sempat copy salinan artikel-artikel berkenaan seperti yang disiarkan di laman web Suara Pakatan rakyat kerana mungkin artikel tersebut akan diarahkan untuk di padam sekiranya ia tidak menepati citarasa perjuangan Anwar Ibrahim. 

Ini bukan FITNAH... ini KENYATAAN. Masihkan anda mahu menyokong pihak pembangkang? Rakan-rakanku, sedarlah bahawa penghinaan sebegitu rupa akan dikenang sehingga akhir hayat. Kurang ajar!


Klik pada gambar untuk imej lebih besar

Artikel 1 yang disiarkan pada 21 Februari 2013. Rujuk artikel DISINI





Artikel 2 yang disiarkan pada 22 Februari 2013. Rujuk artikel DISINI


Page 1
Page 2

Page 3

Masihkah anda percaya pihak pembangkang akan membela anda?

SUMBER

No comments: