Wednesday 20 February 2013

NABILA HUDA BOSAN HIDUP DENGAN 'PERATURAN' ISLAM....???


PELAKON yang sering mencetuskan kontroversi, Nabila Huda, baru-baru ini mengeluh apabila sering dikritik oleh peminatnya dengan gaya hidupnya yang diamalkannya dilihat sangat bebas.

Anak kepada LAGENDA ROCK TANAHAIR, Amy Search, telah memuat naik status Twitternya yang berbunyi 'Diving salah, swimming salah, pegi club jahat, pakai seluar pendek jahat, merokok jahat. Too many rules (Terlalu banyak peraturan), Im sick! (Saya bosan!)'


Keluhannya seolah-olah tidak ada apa-apa dan ringan, namun rungutan itu dilihat seolah-olah menggambarkan ianya datang dari orang yang tidak ada pegangan 'AGAMA'.

Beliau seperti mahu bebas tanpa kongkongan moral seperti yang dianjurkan oleh agama Islam. Agaknya mahu jadi seperti apa Nabila ye..? Mahu jadi seperti Paris Hilton.....???

Berpada-padalah jika mahu merungut pun.... bukan apa, ianya menyebabkan boleh tergelincir akidah. Peminat menegur dan sentiasa ambil berat itu maknanya mereka sayang pada anda.....

1 comment:

Muslim said...

Tak nak ikut Islam ? Jangan mati ! "...mk jgnlah kamu mati kecuali dlm keadaan kamu Islam (tunduk patuh)"Al Baqarah 132. Kalau mati , berat !