Wednesday 14 November 2012

UBAT KUAT TAK LAKU, HARAKAH SEBAR FITNAH PULAK....!!!

BEBERAPA HARI YANG LALU, BLOG INI TELAH MEMAPARKAN MENGENAI FITNAH DARI HARAKAHDAILY YANG MENGATAKAN WARGA ASING (MYANMAR) TELAH DIBERI KAD PENGENALAN  MELALUI SATU PERHIMPUNAN YANG DIADAKAN DI KLFA.... 
LIHAT  <  DI SINI  >  juga   <  DI SINI  >




Ternyata HarakahDaily dan KeadilanDaily adalah akhbar yang gemar menyebarkan fitnah.... Ianya boleh dianggap sebagai tiada kredibiliti apabila mencedok status facebook untuk memfitnah UNHCR dan kerajaan Malaysia yang kononnya memberikan taraf kerakyatan kepada ribuan warga Myanmar di Stadium KLFA..




Jika status Shirley Gabriella ini ternyata benar kenapa dia tak tunjukkan sekali bukti2 untuk mengukuhkan lagi dakwaannya itu. Contohnya.... seperti kad pengenalan yang diberikan itu, ataupun video.... Ternyata slogan dari HaramkahDaily - TEPAT DARI SUMBER, tak boleh dipakai langsung! Sangat memalukan... kononnya berjaya membuktikan yang kerajaan Malaysia memang menggalakkan 'pengundi hantu' ....!!!








Ternyata KAKI FITNAH..... haprak!!!!

Mohhh....kita lihat pula apa kenyataan yang dikeluarkan oleh laman web UNHCR menjelaskan apa sebenarnya yang berlaku pagi itu di Stadium KLFA.



Yang kurang faham.... berikut kenyataan di dalam Bahasa Melayu.....




Juga.... komen pembaca dari KeadilanDaily, membetulkan fitnah yang disebar-luaskan oleh puak-puak PR haramjadah tersebut.....





Apa macam pembaca Haramkah dan Keadilan? Sudah terkena ludah sendiri yg diludah ke langit???? Tu laa.... mata dah rabun tengok iklan ubat kuat yang bersepah kat Haramkah.....!!!

Kredit to : MyMassa

No comments: