Sunday 7 October 2012

10 ORANG YANG BERNAMA PELIK DI DUNIA....


1. Jesus Condom  <<< Errr.... no comment. Mungkin kondomnya bocor kot!!!


2. @ <<< Suami isteri dari China memberi nama anaknya sedemikian, katanya supaya berasa moden dan familiar... ada ke!




3. Dick Assman <<< .......... (tiada maklumat diperolehi)



4. Batman bin Suparman <<< Pada tahun 1995, seorang remaja yang mempunyai nama unik dan tentunya sangat 'BERKUASA' kerana menggabungkan 2 nama SUPERHERO terhebat dunia!! Namun begitu, diberitakan, remaja tersebut gagal dijejaki untuk diminta keterangannya menyandang 2 nama itu.




5. Mister Love <<< Mungkin ibubapanya memberi nama ini kerana mahukan anaknya dicintai dan mencintai..... tetapi dia telah didakwa kerana melakukan jenayah seksual.



6. Oliver Looser <<< Sampai bebila pun, dia bukan pemenangnya! Urghhhh!




7. Judy Graham SWALLOWS <<< Swallow juga diertikan sebagai 'korup'..... so, u know what i mean....




8. Natalia Vagina  <<< Macam mana la kedua orang tua dia ni boleh bagi nama anaknya macam ni.  Dah la lelaki pulak tu.... kot damba sangat anak pempuan pun, jgn la anak lelaki dijadikan mangsa.... kesian bila besor nanti. Buat malu je lah!






9. Gaye Males  <<< Cuba sebut mengikut ejaan..... hehe





10. Mike Litoris  <<< Orang tuanya ni tak tahu istilah medik kot.... atau sengaja letak nama anaknya macam tu.... Kesian la pulak!





*** Kalau nak diikutkan....ramai lagi orang yang namanya pelik-pelik kat dunia ni..... yg di atas tu, cuma sebahagian kecil sahaja.

2 comments:

C L J said...

1. DI KG. BANTA ULU TEMBELING akhir 1970an hamba dan kawan kawan ada jumpa seorang dukun bernama MAT PETAH yang memang petah ketika mengungkapkan mentera dan bangkitannya. Beliau juga menceritakan kepada kami bagaimana dia yang berbadan kecil itu berhadapan dalam pertarungan pencak dengan seorang berbadan besar dan tegap sasa bernama MAT DALING.

2. Awal 1970an hamba dan rombongan pernah sampai di KG. MENERONG Hulu Terengganu dan diperkenalkan dengan seorang lelaki kampong bernama MEM BIN DARLING.

Bicara Perjuangan said...

Wah!..... menarik sekali info dari saudara.... Jika ada sambungannya, leh teruskan bercerita. Terima kasih.