Thursday 9 August 2012

DAP ANTI ISLAM, LANCAR BOIKOT PRODUK ORANG ISLAM DI FB..!!!


Maklumat diperolehi mengatakan Mazlan Aliman telah diberikan sejumlah wang yang banyak oleh DAP untuk menganjurkan Himpunan Oren tempohari bagi menggagalkan penyenaraian FGV. Dan disebabkan kerana beliau GAGAL, maka cybertrooper DAP sendiri kini telah melancarkan kempen memboikot mana-mana barang keluaran FELDA bagi memastikan FGV gagal, seterusnya memberikan tekanan ekonomi kepada peneroka dan mendapatkan undi protes pada PRU kelak.

Strategi ini juga merupakan serampang dua mata dengan matlamat lainnya adalah untuk memastikan orang Melayu tidak mampu bersaing dengan mereka dari segi ekonomi. Cakap mudahnya, apabila orang Melayu tiada instrumen ekonomi yang kuat seperti FGV dan tidak juga menguasai pasaran makanan dan keperluan, maka selamanya orang Melayu akan bergantung kepada peniaga mereka.

Sekarang siapa yang BODOH dan DUNGU?!! Ada tidak sesiapa yang bertanya kepada mana-mana peserta OREN hari itu, adakah perhimpunan mereka kali ini mempunyai apa-apa matlamat Agama dan Iman?!! Dan dengan mengadakan Himpunan bodoh seumpama itu, adakah PAS waima pakatan rakyat mempunyai strategi perniagaan yang lebih baik bagi menjana pendapatan yang lebih lumayan kepada para peneroka?!!

Selamanyalah PAS menjadi pencacai kafir harbi DAP dan musuh dalam selimut kepada umat Islam.....FIKIRKANLAH..!!!

No comments: