Monday 6 February 2012

MAMPUKAH ELLY WONG, PKR JELASKAN SIAPA LELAKI YG DI TANGKAP OLEH IMIGRESEN INDONESIA..???

DARI PapaGomo.....


Semalam Gomo telah memaklumkan mengenai seorang Lelaki yang ditangkap oleh Pihak berkuasa Indonesia kerana didapati memiliki Kartu Penduduk Tetap dan juga Sijil kelahiran Indonesia sedangkan dalam masa yang sama lelaki itu juga memiliki Pasport Malaysia dan juga Kad Pengenalan Malaysia yang beralamat di Ampang Selangor. DISINI

"Dari keterangan Azmin keptugas, selama di Jakarta selalu dibiayai keluarganya dari Malaysia dan Partai Keadilan Rakyat (PKR)"


Lelaki tersebut mendakwa beliau merupakan Ahli PKR dan segala pergerakan beliau di Indonesia yang mana bergerak dari satu kawasan ke satu kawasan adalah diBIAYAI oleh Parti Keadilan Rakyat yang mana merupakan Pakatan Pembangkang di Malaysia ini.

Kenyataan lelaki yang ditahan itu jelas menunjukkan ada agenda besar yang dilakukan oleh PKR di Indonesia sehinggakan mampu memberikan agen nya disana Kartu Penduduk (Kad Pengenalan dan juga Sijil Kelahiran Indonesia (Surat Beranak) walhalkan agen tersebut adalah rakyat Malaysia.DISINI


Mengikut maklumat yang diperolehi Kartu Penduduk dan Sijil Kelahiran Indonesia yang dimiliki oleh Agen PKR itu adalah palsu. Ini menunjukkan bagaimana PKR mampu untuk melakukan satuPenipuan dan mungkin juga RASUAH keatas pihak Jabatan Pendaftaran disana sehingga membolehkan seorang rakyat Malaysia mempunyai Kartu Penduduk dan juga sijil Kelahiran.

Jelas disini ini merupakan satu jenayah terancang yang pastinya ada agenda besar yang cuba dilakukan PKR dalam memudaratkan Malaysia dan juga Indonesia.

Gomo dan juga rakyat Malaysia meminta agar pihak PKR tampil menjelaskan mengenai dakwaan lelaki yang ditangkap itu bahawa PKR telah membiayainya. Dan minta pihak PKR memberikan kenyataan jelas berhubung pekara ini.

Pihak PDRM dan Kementerian Dalam Negeri diminta untuk menjalankan siasatan lanjut dan jika perlu minta Agen PKR yang ditangkap di Indonesia itu di Ektradisi ke Malaysia bagi mengetahui motif lelaki yang mengaku dibiayai PKR itu menetap disana menggunakan identiti Indonesia.


Siapa Dalang Anti Malaysia Di Indnesia?

Nampaknya PKR sedang melakukan sesuatu yang besar waktu ini, barangkali PRU 13 semakin hampir maka semakin ligat agen agen mereka di Indonesia dan juga mungkin di seluruh dunia menjalankan kerja Kotor dalam menghancurkan Negara.

Siapa Bayar Mereka Ini Agar Anti Malaysia?

Jika Kartu Penduduk dan Sijil Kelahiran PKR mampu biayai dan menghantar agen nya kesana sudah pasti ada hubungkait yang dilakukan PKR dengan Pengganas yang mana kita tahu Indonesia, Selatan Thailand mempunyai potensi untuk memasuki Malaysia dalam mencetuskan keganasan.

Pohon Parti Keadilan Rakyat yang mana Presiden nya Wan Azizah menjelaskan mengenai pekara ini. Ini merupakan satu Jenayah yang serius jika benar yang dikatakan lelaki yang ditangkap itu bahawa PKR menaja nya di Indonesia dengan menggunakan Identiti yang boleh dikatakan Palsu.


Psssttt.... Rakyat perlu tanya pada PKR, apa urusan menghantar agen PKR ke Indonesia dengan menggunakan Kad pengenalan Palsu?

No comments: