Sunday 22 January 2012

SIAPA DALAM GAMBAR INI.... DAN DI MANA...???

GAMBAR MENBECERITAKAN SEGALA-GALANYA=
HAJI HADI & NASHARUDIN HADIR DI MAJLIS KERAJAAN PERSEKUTUAN BN



GAMBAR MENCERITAKAN SEGALANYA = YB NASHARUDIN MINGGU LALU BERSAMA NAIB PRESIDEN UMNO, PENULIS YAKIN MASA YB NASHARUDIN MENJADI MENTERI SEMAKIN DEKAT

1.MANTAN Timbalan Presiden PAS, YB Nasharudin yang dianggap Arkitek Terpenting semasa Proses Menubuhkan Kerajaan Perpaduan, telah dengan tegas menyatakan kepada kumpulan-kumpulan yang berselindung di belakang Mursyidul Am, bahawa beliau memberi sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada Dato' Dr. Hassan Ali.

2. Kedua-dua mereka adalah Arkitek terpenting Pengwujudan Kerajaan Perpaduan PAS di peringkat Pusat dan di peringkat Kerajaan Negeri Selangor. Khabarnya kedua-duanya akan diberi portfolio Menteri Kanan di Peringkat Pusat dan sudah tentu Menteri Besar PAS di negeri Selangor.

3. YB Nasharudin memuji Dr Hassan Ali kerana tegar mempertahankan Bangsa Melayu dan Institusi Raja-Raja Melayu.

4. Kehadiran yang sangat Berani YB Nasharudin ke Persidangan Global Antarabangsa di KL minggu lalu, adalah satu isyarat kepada mereka yang berselindung di belakang Mursyidul Am, jika berani pecat silakan. Komen YB Nasharudin kepada anda semua di sana,"...Saya Akur Dengan Tariqud Dakwah yang saya lalui ketika ini lebih awal disusuri oleh para anbiya...".

So, apa mahu kamu nak jawab wahai kumpulan Parasit Anwarisma dalam PAS??? MYMASSA

No comments: