Sunday 22 January 2012

BENARKAH....???


SAm Ketot hantar samseng serang program Che Gu BAsRtaD?!!




Ini merupakan satu SOP samseng-samseng fuckatan kini. Mereka buat satu program yang menghasut dan menyemai kebencian rakyat terhadap UMNO, upah samseng dan serang program mereka sendiri.

Alasannya mudah. Mereka dakwa samseng-samseng UMNO menyerang kerana rasa terancam dengan program-program tersebut.

Kami mengajak rakyat agar tidak mudah terpedaya dengan drama swasta Che Gu Bastard ini. Memang beliau telah dipertanggung jawabkan untuk memegang portfolio militan pengganas dalam fuckatan haram.

Ingat lagi kes Anwar diracuni arsenik dan darah HIV? Atau kes dia diugut bunuh sehingga melarikan diri ke Kedutaan Turki pada malam laporan tuduhan liwat dibuat oleh pembantu peribadinya sendiri?

Atau nazak selepas gagal merempuh polis ketika perhimpunan haram Bersih 2 tempohari?

Dan baru-baru ini pengawal peribadi pun sudah pandai berlakon. Dakwa kena suntik HIV ketika mengiringi bini ala Ikan Sepat Keringnya itu.

Sebenarnya jika tidak keluar berita di atas, rakyat tidak sedar pun ada program ABU ini. Jadi berfikirlah secara rasional. Tidakkah ini semua jelas sekali wuhud satu percaturan tertentu bagi mensensasikan program lemaunya di samping memburuk-burukkan UMNO?

Lagi pun parti mana yang mesyuarat mengggunakan kerusi dan penumbuk dalam memilih pemimpin kalau bukan PKR?!!  Aku nk gelak sat.... wahahahaha....  SUMBER

No comments: