Sunday 14 September 2014

CERAMAH USTAZ PAS BONGKAK HINA CALON BN #PRKPENGKALANKUBOR !!! USTAZ TUH!!!


Ceramah PAS di Kedai Geting pada 13-9-2014 dihadiri oleh kira-kira 300 orang ,jangan hairan dengan kehadiran yang ramai itu,sebab Kedai Geting adalah salah satu PDM yang sentiasa menyokong PAS sejak lama dahulu.

Dalam ceramah yang disampaikan oleh Ustaz Nassuruddin Daud ,dia begitu sedap mengata pada calon BN.

“Walaupun Calon UMNO semua tahu seorang Cikgu ,tapi calon Umno tiada title Ustaz ,dia tukar Ustaz. orang disini lebih kenal daripada saya, Bunyi khabar calon UMNO ada pondok mengajar qiraati.dikawasan Pengkalan Kubor dan Geting kawasan pondok zaman berzaman,saya sebut sebab tak mahu taraf pondok diturunkan.

“Orang buka pondok zaman dahulu,orang mengajar bukan setakat kitab jawi,kitab arab-pun orang mengajar,kalau orang mengaji tafsir dipondok orang mengaji  tafsir Ibnu Kathsir(Hot Kelate hanya catat sebahagian nama kitab yang dimaklum semasa ceramah itu),tiada orang buka pondok mengajar Qiraati zaman dulu."

“Jadi saya tidak mahu taraf pondok diturunkan.... Teruskan membaca DI SINI

PENULIS keliru dengan title dan gelaran USTAZ pada penceramah tu.... Hanya kerana gelaran USTAZ tu boleh ke sesuka hati mengata, menghina dan mengumpat orang lain... Boleh jawab USTAZ..???

No comments: