Wednesday, 14 May 2014

ANTARA CUMBUAN CHE TA BERSAMA SUAMI DAN GAMBAR BOGEL BAKAL CALON DAP .... LU FIKIR LA SENDIRI !!!!!!!

Gambar percutian Rozita Che Wan dan Zain Saidin ke Paris yang telah kongsikan baru-baru ini 

Memang ada sekeping gambar yang menunjukkan aksi Zain mencium isterinya, Che Ta. Walaupun diselindung oleh topi milik Che Ta, aksi ini telah mendapat reaksi yang berbelah bahagi daripada para pengikutnya di Instagram.

Seperti biasa ada 2 belah pihak yang memberikan komen. Satu pihak mengeluarkan pendapat yang aksi ini tiada apa-apa kerana Che Ta dan Zain adalah suami isteri. Dan satu lagi pihak melahirkan rasa kurang senang kerana adegan bercium ini agak melampau dan seolah-olah ingin menunjuk-nunjuk kebahagian yang sedang dikecapi. Menarik juga membaca komen-komen yang ditulis oleh para pengikut Instagram Che Ta ini, lapor Beautifulnara.com



At least.... diorang bercumbu bukan dalam aksi menggairahkan pun... mereka berpakaian lengkap!!! Berlatar belakangkan Menara Eiffel... rasanya tak lah teruk sangat.... tak LUCAH pun kan...!!! Bagaimana dengan gambar berikut :


Korang kenal tak siapa gadis dalam gambar di atas ??  Bezakan dengan wajah berikut :


Jika benar gambar gadis berbikini dangan gadis berbaju merah itu adalah orang sama....


Dah heboh di laman media sosial mengenai gadis dalam gambar tu.... Katanya itulah Dyana Sofya Daud, bekas mahasiswi UiTM, seorang peguam - calon yang dicanangkan oleh DAP untuk  PRK Teluk Intan.

Cuba renung sejenak, Zain Saidin dan Che Ta hanya sekadar artis.... tetapi gadis dalam gambar itu adalah bakal pemimpin !!! So...???? FIKIR-FIKIRKAN !!!

Post a Comment