Saturday 14 December 2013

BERHALA 'HAJI DAN HAJJAH' KEBANGGAAN AHLI PARLIMEN LUMUT !!!


Cerita mengenai 'sepasang berhala Islam' yang dipanggil Haji dan Hajjah, yang dikatakan dibina untuk menghormati orang Melayu .... BACA DI SINI, ....,


Gambar berhala Haji & Hajah mulai tersebar di internet yang menyerupai seorang muslim dengan imej yang warak dan perempuan yang berhijab dan berjubah.

Dimaklumkan, lokasi berhala itu adalah di Lumut, Perak.

Sejak akhir-akhir ini sejak Pas menjadi balaci setia kepada kafir Dap telah timbul pelbagai kontroversi penghinaan oleh agama lain terhadap Islam.

Pada 8 November lalu, pihak Polis telah menahan seorang remaja lelaki di Bandar Hilir Melaka bagi membantu siasatan berkaitan kes menghina Islam dengan menulis kata-kata mencerca Allah dalam statusnya di laman Facebook baru-baru ini.

Sebelum itu juga, menjelang umat Islam menyambut perayaan Hari Raya Puasa, sebuah video ’1 Hari di Hari Raya’ yang menghina Islam telah tersebar di internet yang memaparkan seorang lelaki meraikan Aidilfitri bersama tiga ekor anjingnya dengn berlatarberlakangkan audio laungan takbir dan lagu raya.

Manakala di ambang Ramdhan pula, ketika umat Islam menjalani ibadah puasa, sepasang kekasih Alvin & Vivian mempersnda Islam dengan memuat naik gambar sedang menikmati hidangan dengan kapsyen ‘Selamat Berbuka Puasa dengan bak kut teh (sup tulang babi)… wangi, enak dan menyelerakan’.

Pada gambar berkenaan, kedua-dua mereka turut menulis keterangan gambar seakan-akan menyindir iaitu ‘Izinkan kami memperkenalkan cara kami memupuk semangat 1Malaysia dengan bertukar-tukar makanan antara kaum-kaum Malaysia pada musim perayaan.

Jika Pas mendakwa mereka memperjuangkan Islam adalah satu pembohongan besar kerana dengan menjadi balaci kafir Dap pemimpin Pas seolah-olah terkunci mulut untuk menegur pemimpin kafir Dap dalam isu penghinaan terhadap umat Islam.

Pas hanya dilihat sebagai Islam luaran sahaja berpakaian seperti orang alim sembahyang tepi longkang lalu diambil gambar dimuat turun dalam facebook untuk tujuan politik sahaja.

Selanjutnya Disini

Teman Kata  :  Berhala ni katanya dibina di Lumut.... apa tindakan Ahli Parlimen Lumut (PKR - Hj Imran) yang dikatakan sangat islamik itu..??? Kenapa perkara ini dibiarkan tanpa sebarang tindakan dari pihak YAB...???

 

No comments: