Sunday 29 September 2013

SIAPA BEKAS WARTAWAN THE SUN YANG JUGA AHLI MAJLIS MBPJ, PAKSA PEMBANTU RUMAH LAKUKAN SEKS ORAL SETIAP PAGI..!!!!


Seorang Pembantu Rumah Warga Kemboja telah membuat laporan polis terhadap majikannya berikutan dakwaan beliau dipaksa membuat oral seks oleh majikannya sendiri.

Kejadian dilaporkan berlaku hampir 2 jam setiap hari di waktu pagi..dan perlakuan oral tersebut terpaksa dibuat hingga majikannya keluar airmani dan pembantu rumah tersebut mendakwa beliau juga dipaksa menelan airmani majikannya itu.

Malah menurut mangsa, beliau akan dimarahi dan dihalau keluar rumah kiranya enggan melakukan seks oral tersebut dan diugut kiranya beliau laporkan pada orang lain tentang perbuatannya.

Pembantu rumah yang ingin dikenali sebagai Sok Lee, 33 tahun mendakwa paspot permit asal beliau juga masih di dalam simpanan ejen pembantu rumah yang perkenalkan beliau dengan majikannya.

Menurut sumber, suspek adalah Ahli Majlis MBPJ yang begitu aktif dalam NGO dan merupakan penyokong pakatan haram. Suspek juga adalah seorang yang berkerusi roda kerana dikatakan menghidapi penyakit polio.

Abang suspek yang dikenali sebagai Raman telah membuat laporan polis di IPD Petaling Jaya dan mengikut sumber, suspek telah pun dipanggil ke balai polis untuk memberikan keterangan. Tiada tangkapan dibuat dan kes disiasat di bawah seksyen 377C Kanun Keseksaan.

Suspek juga dikatakan pernah bekerja sebagai wartawan The Sun.

Kisah selanjutnya.... klik di sini

No comments: