Wednesday 21 August 2013

PENGKEBUMIAN KEMATIAN PENJENAYAH DIARAK UMPAMA SEORANG HERO BANGSAWAN..!!!


Kita biasa lihat perarakan pengkebumian mayat oleh kaum cina atau india jika ahli keluarga mereka meninggal dunia. Jika yang mati itu adalah individu dari golongan kaya dan ternama, tidak hairanlah perarakannya juga grand.....


Kongsi gelap dan gengster 'naik tocang' apabila mendapat pembelaan DAP... lihat isyarat yang mereka tinggalkan di tembok sebuah balai polis.... 

Tetapi belum pernah terjadi dalam sejarah kematian penjenayah di negara ini, upacara pengkebumian mayat penjenayah dimulakan dengan perarakan secara besar-besaran....

5 penjenayah berjaya dibunuh oleh pihak polis di Pulau Pinang mencetuskan kemarahan oleh pihak pakatan terutamanya DAP. Lim Guan Eng dan para pemimpin DAP tampil kehadapan membela nasib para penjenayah ini.


Kongsi gelap dan gengster sekarang ini mendapat pembelaan daripada DAP dan pakatan ..kita boleh lihat bagaimana dengan beraninya mereka membuat perarakan membawa bendera dan lambang kongsi gelap.

Nampaknya DAP cuba jadi wira kepada kelima-lima penjenayah ini dengan cara:

1. Suruh kaum India dan ahli keluarga penjahat yang mati berhimpun dan tunjuk tak puas hati pada Polis.
2. Mengajar/draf laporan Polis mendakwa Polis bertindak kejam.
3. Menyeru orang-orang India keluar beramai-ramai ikut mayat penjenayah tersebut dan jadikan mereka sebagai WIRA (seperti gambar di atas).
4. Menggesa NGO lain termasuk Bar Council/Suhakam/Hindraf kutuk polis.

FAKTA:

1. Yang mati tu penjenayah, so adakah DAP ini ahli pada persatuan penjenayah terbesar di Malaysia yg sibuk-sibuk simpati.
2. YB Rayes di Penang yang ajar keluarga penjenayah buat repot polis tak puas hati. Dia ni siapa?? Ketua gengster ke 04 jugak ke or 36 or 08 India atau pun 77.
3. Polis lambat ambil tindakan bising tapi bila Polis menyabung nyawa berbalas tembak tetiba Timb. Menteri Ketua Hindraf/wakil rakyat DAP dan Pakatan muncul dengan gaya seorang hero untuk tunjuk simpati pada penjenayah dan kata Polis pula brutal.

Gambar dibawah anda saksikan bagaimana para kongsi gelap ini cukup berani…tidak pernah didalam sejarah negara mereka seberani begini..mereka naik tocang apabila mendapat pembelaan DAP..








Sumber : di sini  dan  di sini

No comments: