Sunday 28 July 2013

PENGERUSI MY-WATCH PARAH DITEMBAK, RAFIZI DEDAH BUTIR PERTEMUAN MEREKA.....

Foto
Keadaan Pengerusi Mywatch, R. Sanjeevan yang sedang dirawat di Hospital yang dipercayai ditembak oleh individu yang tidak dikenali di Taman Awana Indah, Bahau. FOTO Abnor Hamizam Abd Manap
Seremban : Pengerusi Pasukan Petugas Pemantau Jenayah Malaysia (MyWatch), R Sri Sanjeevan, 29, parah manakala rakannya terselamat selepas ditembak dua lelaki bermotosikal di simpang Taman Awana Indah, Bahau, dekat sini, petang semalam.

Dalam kejadian jam 4.30 petang itu, mangsa bersama rakannya, B Ramesh, 35, menaiki kereta BMW warna perak.
Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Hamzah Alias berkata, siasatan awal pihaknya mendapati, sebaik menghampiri tempat kejadian mangsa yang baru saja mengambil rakannya itu dari taman berkenaan untuk keluar minum di pekan Bahau, dikatakan membuka cermin tingkap sambil menghisap rokok.

"Tiba-tiba muncul sebuah motosikal Yamaha LC dari arah belakang di sebelah pemandu dinaiki dua lelaki dipercayai berbangsa India. BACA LAGI..... DI SINI
Sementara itu....

Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli mendedahkan pertemuannya dengan Pengerusi MyWatch, Sri R. Sanjeevan pada Jumaat lalu mengenai senarai kesalahan berkaitan dadah yang mahu didedahkan.

Menerusi akaun Twitter @RafiziRamli sebentar tadi, ahli parlimen itu menjelaskan yang beliau akan meneliti senarai tersebut dalam sedikit masa lagi.

Terkejut dengan kejadian tembakan yang melibatkan Sanjeevan, Rafizi berkata Sanjeevan berada di landasan yang betul dan maklumat yang dimilikinya adalah sahih.
BACA SELANJUTNYA.... KLIK DI SINI

No comments: