Monday 4 March 2013

WANITA CHINA BUNUH DIRI DALAM BAS GARA-GARA TIAN CHUA LARI KE SINGAPURA....???!!!

Kehidupan memang akan terus menerus diisi dengan pelbagai masalah...  Jika perkara yang baik berlaku dalam kehidupan ianya memang sangat disenangi....  sedangkan ketika hal yang tidak diingini berlaku, kita berharap tidak mahu hidup lagi. Cara fikir seperti itu tentu tidak baik maka oleh yang demikian berikut dishare bukti  seorang wanita cina yang hendak mau bunuh diri di dalam bas. 





Tentunya wanita itu tidak ada kaitan dengan Tian Chua....tetapi seolah-olah ada persamaan bila wanita itu cuba bunuh diri ketika Tian Chua sedang lari bersembunyi di Singapura ....ahhaha..


Sebentar tadi portal Suara Pakatan Rakyat telah mendedahkan bahawa Tian Chua telah membatalkan sidang media esok, sebaliknya menyerahkan semua bukti-bukti tersebut kepada blogger pro Pakatan Rakyat tertentu untuk disebarkan..

Sebelum ini portal tersebut menerima maklumat dari ibu pejabat PKR di Tropicana bahawa Tian Chua, akan mengadakan sidang akhbar Selasa ini bagi menunjukkan bukti yang menyokong dakwaannya sebelum ini bahawa insiden di Lahad Datu sekarang adalah sandiwara UMNO semata-mata tetapi terpaksa dibatalkan diatas sebab-sebab tertentu..

Sejak insiden ini bermula 3 minggu lepas, Anwar Ibrahim, R Sivarasa dan Tian Chua sendiri adalah nama yang sering disebut-sebut sebagai orang yang menjadi dalang kepada kejadian ini berikutan tersebarnya gambar Anwar dan pemimpin MNLF, Nur Misuari. Seterusnya....di sini

Apa terjadi seterusnya dengan wanita China yang cuba bunuh diri tu ye..... Oh! Mujurlah, perbuatannya itu disedari oleh pihak polis dan pihak  polis berjaya menyelamatkannya dari tindakan bodohnya itu ....



No comments: