Tuesday 19 March 2013

( VIDEO ) : APABILA ANWAR DITANYA, ADAKAH ANDA SEORANG HOMOSEKSUAL ATAU BISEKSUAL.............


Apa yang menarik tentang video ini ialah satu soalan dari penemuramah tentang seksualiti Anwar mulai minit ke-6..(RUJUK MINIT KE-6 VIDEO DI BAWAH)

Soalan dia ialah "Are you a homosexual or a bisexual"... 

Yang peliknya ialah...Anwar tidak terus menjawab yang dia adalah seorang normal dan bukan seorang homoseksual mahupun biseksual.. 

Sebaliknya Anwar menceritakan tentang kes dia di mahkamah dan menyalahkan UMNO.. Anwar juga bercerita tentang dia ada isteri dan 6 orang anak..Helo...



Orang kalau bisexual pon bole kawin macam biasa dan ada keluarga..

Kami rasa penemurah telah beri satu soalan yang biasa dan tidak berbaur politik..tapi kenapa Anwar begitu tersentap dan menjawab penuh dengan campuran isu UMNO dan sebagainya??

Anwar juga menyatakan ini dalam jawapannya"Whether a person (is) a bisexual or homosexual, personally it's a..personal matter.." (Tak kiraseseorang itu sama ada biseksual mahupun homoseksualitu adalah perkara peribadi

Kalau puak PAS dengo jawapan gini apa agaknya mereka nak spin ek??

Dan yang kelakarnya ialah..sebelum si penemurah nak tanya soalan lain..Anwar kata.. "You bring some very tough questions" Tough kebendanya..soalansenang pon berjela-jela Anwar nak jawab..

Jawab je lah TIDAK, selesai, itu je orang nak tahu. Tapi perhatikan bila Anwar cuba jawab "No" dia akan sambung dengan ayat lain..ayat cover....
 

Sumber:IkrarPemuda

2 comments:

Anonymous said...

laa anwar malu nak jawab... meh sini aku tolong jawabkan...

"SAYA ANWAR BIN IBRAHIM, DGN INI MENGESAHKAN BAHAWA SAYA SEORANG MANUSIA DUA ALAM YANG LEBIH SUKA BONTOT DAN KURANG SUKA CIPAP. TERIMA KASIH "

Bicara Perjuangan said...

Hahahaha....trbaik la bro....