Saturday 12 January 2013

DI SARAWAK JUGA ADA HKR....


Walaupun diadakan di Kuala Lumpur, namun rakyat Sarawak tidak terkecuali untuk bersama-sama dalam menjayakan Himpunan Kebangkitan Rakyat di Stadium Merdeka.

Dalam ramai-ramai peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat ini terlihat sekumpulan belia yang dipercayai rakyat Sarawak sama-sama berhimpun sambil membawa bendera Sarawak. Mereka ini bukan saja membawa bendera bahkan berteriak seperti monyek dan beruk di hutan.

Difahamkan sekumpulan rakyat Sarawak yang menyertai Himpunan Kebangkitan Rakyat dibiayai PKR Sarawak dalam usaha menjadikan Himpunan Kebangkitan Rakyat ini berjaya mencapai matamatnya seramai 1 juta orang. Segala perbelanjaan penerbangan, makan dan minum serta penginapan juga sedikit token diberikan kepada rakyat Sarawak yang menyertainya..


Tahniah kepada PKR Sarawak kerana berjaya membiayai rakyat Sarawak untuk turut sama terlibat dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat. Ini semua duit yang diperolehi hasil pungutan semasa Ceramah Merdeka Rakyat di Kuching pada Disember dan Januari lepas. sumber

*** begitukah.....terdesaknya mereka untuk berkuasa....

No comments: