Wednesday 16 January 2013

AKSI GADIS JEPUN MELAYAN TETAMU HINGGA 'KEMUNCAK' TANPA MENYENTUHNYA....!!!

Contoh Joshi Kosei (JK), melakukan costume play (cosplay) dengan pakaian sekolahnya melayani tamu.

Ada permintaan ada tawaran. Hukum ekonomi biasa. Walau sudah digeledah polis berkali-kali, sampai kini masih ada saja acara mengintip anak SMA telanjang di Jepun. Sekurang-kurangnya itu yang dilaporkan hasil kajian majalah mingguan Spa! Jepun baru-baru ini dan dipetik Tribunnews.com, Selasa (15/1/2013).

Kelab Joshi Kosei (JK), adalah kelab yang mengambil anak-anak SMA yang mencari wang dengan mempertontonkan seluruh tubuhnya, sangat popular di Jepun kerana citranya anak gadis yang masih perawan, masih segar, belum dewasa (20 tahun). Tetapi di lain pihak jelas-jelas melanggar undang-undang Tenaga Kerja di Jepun yang melarang menggaji usia di bawah 20 tahun di kelab demikian.


Akibatnya berlaku beberapa kali pengeledahan polis, tahun lalu, misalnya di Shibuya Tokyo pada kelab bernama club Gallery Shibuya. Sekurang-kurangnya 10 polis menyerbu masuk menggeledah kelab tersebut dan menanggap pemiliknya, serta menutup kelab tersebut, Tetapi belakangan buka lagi yang melakukan perkara yang sama pula.

Kebanyakan kelab mengintip (peeping) berada di daerah Shibuya, Shinjuku, Edogawa, dan wilayah Chiyoda yang banyak menyajikan joshi kosei (biasa dikenali dengan singkatan JK)
Di kelab JK tersebut tetamu boleh melakukan sketch atau shasei, dengan membayar semurahnya 7,000 yen , tidak menyentuh hanya melihat anak SMS itu satu per satu melucutkan pakaian dari tubuhnya. Lalu si penonton biasanya melakukan onani sambil melihat hal tersebut, kerana "gadis-gadis" tersebut juga seolah melakukan hal sama guna merangsang tetamu yang melihatnya.

Penggerebekan lain di Club O, yang baru buka Oktober tahun lalu, pintu Utara stesen Ikebukuro. Tapi kini melakukan perkara yang sama lagi. Sebuah bilik dilengkapi dengan kaca-kaca pantulan untuk melihat anak-anak SMA beraksi melepaskan pakaiannya. Tetamu pun boleh bercakap dan melihat sambil makan makanan ringan.

Lalu perlahan-lahan sang "gadis" melepaskan kancing bajunya dan membuat seolah dirinya merangsang sehingga tetamu pun boleh menghayalkan erotisme sendiri. Untuk semua kepuasan itulah sang tetamu perlu mengeluarkan kos sekurang-kurangnya 7,000 yen. Setelah itu apabila ingin tambah sana sini, apatah lagi melakukan hubungan seks, boleh mencapai kira-kira 50,000 yen . Namun biasanya hal itu tidak dilakukan di sana. Dilakukan di luar dengan perantaraan pengurus kelab yang bersangkutan.

Anak-anak SMA Jepun yang melakukan JK biasanya wangnya untuk membeli perhiasan cantik, beg brand mahal, jam tangan mahal dan kemegahan lain. Berusaha lebih hebat lebih cantik dari gadis yang lain, satu bentuk persaingan yang sangat ketat antara gadis-gadis SMA di Jepun sampai mahu menjual dirinya sendiri kerana tahu saat SMA adalah harga termahal yang dicari Lelaki senang di Jepun.

* Sumber tribunnews.com

No comments: